beantwoord

Alleen Ziggo-aansluiting in nieuwe huis

• 22 juli 2019
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Reputatie 1
We hebben een nieuw huis gekocht en verhuizen graag ons Telfort abonnement mee! Nu ben ik al 2 weken op zoek naar het ISRA punt, maar kan het nergens vinden. Er is niets in de meterkast wat er op zou kunnen duiden, het is een huis van '64 dus het zou ook in de woonkamer kunnen zijn. Er zijn geen telefoonaansluitingen, alleen maar 1 grote kabel die eindigt in een ZIGGO-aansluitpunt en verder niet vertakt. De vloer is een tijd verwijderd geweest de afgelopen week maar daar zat ook geen enkele aansluiting bij die voldoet aan de beschrijving.

Wat zijn mijn mogelijke volgende stappen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 juli 2019, 19:09

Hoi @ttroost, wat leuk dat je een nieuw huis gekocht hebt, fijn dat je je abonnement wilt meenemen 🙂 Ik lees alleen dat het opsporen van de aansluiting wat lastig blijkt te zijn. Goed dat je met behulp van @Doornekamp33 al ontdekt hebt dat er sowieso een aansluiting is (geweest)! Ik denk dat je je het beste kan laten terugbellen over het verhuizen van het abonnement. Een expert neemt dan contact met je op om dit in gang te zetten, en zal ook bekijken wat de beste eerste stap is in verband met de aansluiting.

Laat je weten hoe het is gegaan en ook als je vragen hebt?
Bekijk reactie

7 reacties

Dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn, er is nooit een telefoonaansluiting aangelegd of vorige bewoners hebben deze (laten) verwijderen.
Wat zegt https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ als je het adres invult.
Reputatie 1
Allereerst dank voor je reactie!

Dit is wat ik kan vinden:

Dat biedt hoop er is ooit wel een aansluiting geweest. Dan moet worden opgezocht waar deze binnen hoort te komen en in hoeverre enkel de aansluit punt binnen er niet is.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @ttroost, wat leuk dat je een nieuw huis gekocht hebt, fijn dat je je abonnement wilt meenemen 🙂 Ik lees alleen dat het opsporen van de aansluiting wat lastig blijkt te zijn. Goed dat je met behulp van @Doornekamp33 al ontdekt hebt dat er sowieso een aansluiting is (geweest)! Ik denk dat je je het beste kan laten terugbellen over het verhuizen van het abonnement. Een expert neemt dan contact met je op om dit in gang te zetten, en zal ook bekijken wat de beste eerste stap is in verband met de aansluiting.

Laat je weten hoe het is gegaan en ook als je vragen hebt?
Reputatie 1
Er is een monteur langsgekomen van KPN. Die heeft me supergoed geholpen. Bleek dat er geen punt was, wel een afgeknipte kabel in de meterkast. Hij heeft meteen een nieuw punt voor me gemaakt. Goed geholpen dus!
Top, en dan nu weer klussen, schilderen en dan verhuizen, of ben je al lekker gesetteld.
Veel woonplezier in de nieuwe woning.😉
Reputatie 8
Badge +9
@ttroost Fijn dat de KPN monteur de aansluiting weer voor je in orde heeft gemaakt! Veel succes als er nog iets moet gebeuren in de nieuwe woning en je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen 🙂

Reageer