beantwoord

Alleen powerlampje brandt op Experia Box V8

• 20 april 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Sinds zondagochtend heb ik geen internet meer. De Experia Box v8 heb ik een aantal keer aan en uit gezet. Daarna het modem gereset. Dit werkt allemaal niet. Alleen het power lampje blijft branden.

Ik heb ook al de klantenservice gebeld en ingesproken maar dan krijg ik alleen een handleiding om het modem te resetten. 

Waarschijnlijk is het modem kapot. 

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid, verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 april 2020, 08:26

Goedemorgen @Alexander Clemens en van harte welkom hier op het Telfort forum!

Zo te zien heb je de tip van @JanD al opgevolgd en contact gehad met de klantenservice. Ik zie dat er een nieuw modem voor je aangevraagd is, fijn dat dit al geregeld is. Je ontvang het nieuwe modem zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. We doen ook hier op het forum ons best om je zo snel mogelijk te helpen, meestal kan je binnen 1 tot 2 dagen een reactie verwachten. 

We horen hier natuurlijk nog graag of alles weer goed werkt zo gauw je het nieuwe modem hebt! Laat je het ons nog weten?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Alexander Clemens , voor een snelle reactie kun je bellen met 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Alexander Clemens en van harte welkom hier op het Telfort forum!

Zo te zien heb je de tip van @JanD al opgevolgd en contact gehad met de klantenservice. Ik zie dat er een nieuw modem voor je aangevraagd is, fijn dat dit al geregeld is. Je ontvang het nieuwe modem zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. We doen ook hier op het forum ons best om je zo snel mogelijk te helpen, meestal kan je binnen 1 tot 2 dagen een reactie verwachten. 

We horen hier natuurlijk nog graag of alles weer goed werkt zo gauw je het nieuwe modem hebt! Laat je het ons nog weten?

Reageer