beantwoord

Alleen interactieve tv en bellen

• 17 september 2016
  • 6 reacties
  • 604 keer bekeken

Hallo,

Van Kabelnoord hebben wij hier een glazvezel kabel liggen, maar door het alleenrecht kunnen wij hier geen gebruik van maken bij Kpn of Telfort. Daarom vroegen wij ons af of het mogelijk is alleen interactieve TV en bellen af te nemen bij Telfort? Wat doet dit verder in maandelijkse kosten? Kabelnoord beschikt namelijk niet over interactieve tv...

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groeten,
Marike
icon

Beste antwoord door Leon 20 september 2016, 14:32

Hoi Marike, ahh op die manier! :8

Wij bieden geen abonnementen aan met alleen Interactieve TV. Daar zit altijd internet bij om de simpele reden dat ons Interactieve TV-signaal geleverd wordt over een internetverbinding (IPTV).
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge +1
Goedemorgen Marike, wat zonde dat wij geen glasvezel bij je kunnen leveren! Naast glasvezel bieden wij ook ADSL (koper) aan. Als jij een "ouderwetse" telefoonaansluiting bij je thuis hebt, dan zal Interactieve TV waarschijnlijk wel mogelijk zijn. Het is nog wel zo slim om eerst na te gaan wat voor internetsnelheid wij bij jou thuis kunnen leveren. Klik hier en vul je postcode en huisnummer in en kom er achter wat er op jouw adres mogelijk is.

Ik zie graag wat er uit komt! 🙂
Goedemorgen Leon,

Wij zijn al klant bij jullie (3 in 1 pakket), maar we vroegen ons af of het ook mogelijk is alleen Interactieve tv (dus zonder internet en bellen) van jullie te krijgen. Dan zouden we namelijk wel snel internet/glasvezel kunnen ontvangen van Kabelnoord.
Badge +1
Hoi Marike, ahh op die manier! :8

Wij bieden geen abonnementen aan met alleen Interactieve TV. Daar zit altijd internet bij om de simpele reden dat ons Interactieve TV-signaal geleverd wordt over een internetverbinding (IPTV).
Hoi Leon,

Oke, ik snap het! Jammer maar helaas :)
Bedankt voor je reactie!
Badge +1
Hi Marike, ja zeker jammer! Ik kan het me voorstellen dat het anders een duur plaatje wordt. Je weet nu in ieder geval wat de mogelijkheden zijn.

Hier gaat nu een slotje op.
Ja klopt, dan is het allemaal dubbelop.
Prima!