beantwoord

Alleen het power en broadband lampje branden

• 1 juli 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo members en werknemers,

Heb hetzelfde probleem, alleen het power en broadband lampje branden. Heb al een reset gedaan maar dat werkte niet.

Kunnen jullie mijn z.s.m een nieuwe modem opsturen? Heb nu een Experia box V8.

Groet,

Shivano

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 juli 2020, 12:06

@Shivano33 Hi Shivano, alleen power en broadband zijn natuurlijk te weinig lampjes. Het kan aan het modem liggen, maar het kan ook met de verbinding te maken hebben. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Goed dat je al een reset hebt gedaan. Het modem kan op verschillende manieren gereset worden, hoe heb je de reset precies gedaan? Is het modem direct bij de glasvezelaansluiting aangesloten? Kan je ook voor me nakijken welke lampjes aan zijn op de aansluiting (de NT) en dan vooral of het lampje ‘glas’ aan is? 

Daarnaast lijkt de verbinding in orde te zijn als ik nu een meting doe. Klopt dit, en merk je dat zelf ook? Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Shivano33 Hi Shivano, alleen power en broadband zijn natuurlijk te weinig lampjes. Het kan aan het modem liggen, maar het kan ook met de verbinding te maken hebben. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Goed dat je al een reset hebt gedaan. Het modem kan op verschillende manieren gereset worden, hoe heb je de reset precies gedaan? Is het modem direct bij de glasvezelaansluiting aangesloten? Kan je ook voor me nakijken welke lampjes aan zijn op de aansluiting (de NT) en dan vooral of het lampje ‘glas’ aan is? 

Daarnaast lijkt de verbinding in orde te zijn als ik nu een meting doe. Klopt dit, en merk je dat zelf ook? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 1
Badge

Het werkt weer, wel vaag dat de verbinding ineens eruit lag. 

Reputatie 8
Badge +11

@Shivano33 Fijn om te horen dat alles weer werkt, het is inderdaad wel gek. Hou het maar even in de gaten. Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het me dan gerust hier weten.

Reageer