beantwoord

Alleen groen powerlampje Experia Box V8

• 15 november 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1

Beste telfort, 

Een uur geleden viel ineens mijn internet weg. De experia box v8 die ik heb staan geeft alleen nog maar een groen power lampje aan en knippert in intervallen met alle lampjes. Na het resetten en checken van kabeltjes zonder resultaat belandde ik hier met de vraag of jullie me misschien weer online kunnen krijgen?

Vriendelijke groet, 

Koen

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 november 2019, 17:15

Hoi @KoenvanEngelen, welkom bij ons op het forum. Dat de V8 alle lampjes aangeeft is niet goed, het is bijna een kerstboom dus. Ik heb de verbinding meteen nagekeken en ik krijg ook geen contact met het modem. Ik heb je daarom meteen een nieuw modem toegestuurd, hopelijk lukt het nog om die morgen bij je te bezorgen, anders zal het begin volgende week worden. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @KoenvanEngelen, welkom bij ons op het forum. Dat de V8 alle lampjes aangeeft is niet goed, het is bijna een kerstboom dus. Ik heb de verbinding meteen nagekeken en ik krijg ook geen contact met het modem. Ik heb je daarom meteen een nieuw modem toegestuurd, hopelijk lukt het nog om die morgen bij je te bezorgen, anders zal het begin volgende week worden. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reputatie 1

Beste Jasper,

Het nieuwe modem is geleverd en het internet doet het weer. Bedankt voor de vlotte en goede service!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @KoenvanEngelen, goed om te lezen dat alles weer werkt. Veel plezier daarmee en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer