beantwoord

Alle services aan huis werken niet

• 25 december 2018
  • 2 reacties
  • 192 keer bekeken

Bij ons thuis hebben we een modem dat direct is verbonden met de ethernet kabel uit de muur. Daarna is hij direct verbonden met de huistelefoon en de tv-ontvanger. Nu hebben we het probleem dat alle services (Wi-Fi, interactieve tv, de normale telefoon lijn, bekabeld internet) het niet meer doen. Wifi geeft een signaal waar mee verbonden kan worden, maar waarmee je niet op het internet kan, de tv-ontvanger geeft een foutcode 846, telefoon doet het niet. Kan iemand mij uitleggen waarom? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door JanD 25 december 2018, 11:49

Hallo @K.loonen ,
Is je modem in de meterkast verbonden met een DSL-aansluiting of met een glasvezelaansluiting of aangesloten op een PTT/KPN-aansluiting in de huiskamer?
Welk merk en type modem heb je?
Heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @K.loonen ,
Is je modem in de meterkast verbonden met een DSL-aansluiting of met een glasvezelaansluiting of aangesloten op een PTT/KPN-aansluiting in de huiskamer?
Welk merk en type modem heb je?
Heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven?
Reputatie 8
Badge +9
Hoi K.loonen, welkom op ons forum! Wat rot dat tijdens Kerst je verbinding helemaal weggevallen is. Goed dat je een topic aan hebt gemaakt, zodat andere gebruikers en wij je kunnen helpen.

Ik zie dat JanD je al een paar vragen heeft gesteld. Ik heb de gegevens uit je forumprofiel erbij gepakt, en zie dat je modem nu wel verbonden is met het netwerk. Dat is een goed teken. Is er iets veranderd in de tussentijd? Hoe gaat het nu met je verbinding?

Reageer