beantwoord

Alle lampjes Experia Box V8 branden

• 22 september 2019
  • 9 reacties
  • 172 keer bekeken

Hoi, alle lampjes blijven branden, ook als ik de box probeer te resetten met de alle kabels eruit.
icon

Beste antwoord door Mdkt 25 september 2019, 19:55

Ik heb de nieuwe modem ontvangen en alles werkt weer als een zonnetje, dankjewel.
Bekijk reactie

9 reacties

Dat klinkt als defect.
Ik bel morgen de klantenservice, dankje!
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Mdkt, welkom op het Telfort forum! Wat rot dat jouw Experia Box het niet meer doet. Ik ben het eens met nelly jacoba, hij lijkt defect te zijn.

Ik hoor graag of het je al gelukt is om de klantenservice te bereiken 🙂 Zo niet, dan zorg ik dat je een nieuw modem krijgt. Vul je dan je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer in je forumprofiel in? Laat je het weten, ook als je vragen hebt?
Hoi, ik heb klantnummer en postcode/huisnummer ingevuld in mijn profiel. Als ik via deze weg geholpen kan worden graag 🙂 dankjewel
Reputatie 8
Badge +9
@Mdkt Dat is geen probleem 🙂 Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen een paar werkdagen zo snel mogelijk thuis. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Hoi Alexandra, krijg ik ook iets als een track & trace? Ik ben niet altijd thuis, maar wil hier wel graag voor thuisblijven 🙂
Reputatie 8
Track & trace daar doen ze niet aan bij KPN/Telfort. (Zo bij de tijd zijn ze niet).
Als je niet thuis bent, misschien bij de buren? Of anders wel een afhaalpunt wat je dan krijgt opgegeven op het briefje wat je in de brievenbus zult vinden.
Ik heb de nieuwe modem ontvangen en alles werkt weer als een zonnetje, dankjewel.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Mdkt, fijn dat je het nieuwe modem ontvangen hebt en dat alles weer goed werkt! Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen betekenen.

Reageer