beantwoord

Al meer dan 1 week geen internet

• 27 november 2016
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Al bijna meer dan 1 week lang hebben wij geen internet geen tv en geen telefoon, we hebben al gebeld en de stappen gevolgd toen deed alles het weer even en kort daarna viel alles weer weg dit vinden wij heel vervelend want ik woon met mijn 4 kinderen ik huis die gewoon tv willen kijken of samen met z'n alle gezellig film kijken. Ik zou graag willen dat het geregeld word postcode 3034GE.
icon

Beste antwoord door Stephen 28 november 2016, 20:20

Hallo Nicole, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je een nieuw modem van ons ontvangt. Deze wordt morgen (dinsdag 29 november) tussen 11:00 en 13:00 uur bezorgd. Laat je dan even weten of je weer internet hebt?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nicole, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je een nieuw modem van ons ontvangt. Deze wordt morgen (dinsdag 29 november) tussen 11:00 en 13:00 uur bezorgd. Laat je dan even weten of je weer internet hebt?
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort is op zondags niet aanwezig op het forum, welke verbinding heb je glas of adsl en welk type modem