Al hele dag geen diensten

remygramser
Al de hele dag geen diensten..

Geen telefoon
Geen internet
Geen TV

En jij krijgt alleen te horen we doen ons best...dat kunnen ze niet ze geven de klacht door en dan maar hopen dat het opgepakt word...storing kan maar een hele dag en dan te horen krijgen kan 5 dagen duren pffff

Ik zeg tijd voor andere provider is niet de eerste x en dan beginnen ze over vergoeding jaaaaaa zeiden ze vorige keer ook moet hem nog krijgen

Drama drama drama

En ja kan wel een dag zonder maar mijn baas vind dat iets minder prettig.

13 Reacties

cobus
Reputatie 3
Badge +2
Dan moet je je baas even aankijken en een zakelijk abbo nemen dan heb je ook recht ergens op waarschijnlijk heb je dus een consumenten aansluiting en daar heb je minder rechten zoals vergoedingen enz wel is het zo dat Telfort erg vaak coulance aanbied en je alsnog een vergoeding krijgt ondanks dat je daar eigenlijk geen recht op heb.
remygramser
Ik krijg internet vergoeding van de baas...maar als ik ergens voor betaal wil ik er iets voor...vorige x 7 dagen geen diensten..geen excuus geen coulance..en ja storing mag..maar 5 dagen niets belachelijk
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Iedere provider heeft veel klanten en af en toe storingen en als dat ergens in bv de wijkcentrale of gronndkabels zit dan duurt dat gewoonweg iets langer omdat er een externe monteur moet worden ingeschakeld.
Als je van de vorige storing nog geen tegemoetkoming hebt gehad dan denk ik zeker te weten dat webcare Telfort daarover vast niet moeilijk doet.
remygramser
Mijn buurvrouw heeft ook telfort en daar is niets aan de hand...
En inyern zit het ook niet want mijn intern netwerk werkt perfect
cobus
Reputatie 3
Badge +2
Welke verbinding heb je glasvezel of (v)DSL ?
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo remygramser, welkom op het forum! Wat vervelend dat je zonder diensten zit. Graag je klantnummer toevoegen aan jouw profiel. Zodra je dit hebt gedaan kun je dan een reactie achterlaten? Ik ga dan voor je uitzoeken wat de status is.
remygramser
cobus schreef:

Welke verbinding heb je glasvezel of (v)DSL ?

Glasvezel
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo remygramser, kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel zodat ik je verder van dienst kan zijn? Bij voorbaat dank!
remygramser
1000198209

Vandaag nog steeds geen diensten
jimny
Reputatie 5
Badge +2
@remygramser

Je klantnummer kun je invullen in je profiel van dit forum
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor je klantnummer. We zijn nog steeds bezig om dit voor je op te lossen. Graag nog even geduld. Excuses voor het ongemak.
remygramser
Heerlijk pas over 2,5 week een monteur...lang leve gideon en telfort
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo remygramser, ik zie dat de afspraak is gemaakt voor aanstaande maandag. Laat je dan even weten of je weer diensten hebt? Daarna zal ik dan een vergoeding aanmaken voor de dagen dat je zonder diensten zat.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)