Al 6 dagen geen verbinding !!!!

• 20 januari 2015
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

Ik heb al sinds donderdag geen internet, geen tv en geen telefoon. Ik heb vrijdag gebeld naar telfort en heb gevraagd of ze konden zien wat er aan de hand was. Vervolgens werd mij geadviseerd om eerst een nieuwe kabel te kopen want dat is de regel bij Telfort. Terwijl er al gezien was dat het lag aan het kastje in de wijk. Telfort gaat er een monteur op zetten. Vervolgens komt er een monteur van Kpn om mijn lijn te controleren en gaat de kastjes in de wijk controleren.. Ik word terug gebeld met de mededeling dat er een spanning op de lijn is en dat het ondergronds zit. En dat dit het weekend moet wachten maar ik zou maandag terug gebeld worden door kpn. Dit gebeurde niet. Dus ik bel naar telfort. Ik moet wachten op kpn. Hierop bel ik dinsdag naar kpn en die weten van niks. Kpn stuurt mij weer door naar Telfort. Vervolgens zit ik 23 min aan de telefoon met Telfort en er word mij beloofd dat ik word terug gebeld, na een uur wachten gaat mijn vriend weer bellen. Ze zouden al hebben terug gebeld maar het nummer klopte niet. Vervolgens zit mijn vriend aan de lijn met een meneer van de klantenservice en word ik op mijn mobiel gebeld. Het nummer klopte dus wel. Vervolgens zit ik aan de telefoon met Telfort en gaan ze weer een onderzoek doen om te kijken waar het aan ligt. Ondertussen zijn we 6 dagen verder en gaan ze het zelfde doen.
Om de klant tegemoet te komen gebeurd er helemaal niks. Ik kan als alles het weer doet de gemaakte kosten terug halen.. geen concrete afspraken. Helemaal niks.
Ik zal in de toekomst iedereen afraden om gebruik te maken van telfort want zo slechte service heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd in het kwadraat en vervolgens is er niemand die mij normaal te woord staat en word er niks uitgevoerd behalve een melding maken in het systeem door de callcenter medewerkers. Wat een vreselijke ballentent. Ik ga als het qua contract mogelijk is want de klant zit wel vast aan voorwaarde maar Telfort natuurlijk niet, per direct opzeggen. !!!

1 reactie

Badge +2
@jorin,

Welkom op het forum!

Wel jammer dat de reden minder is. Ik kan me jouw ontevredenheid heel goed voorstellen. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Wat is de huidige status? Kun je inmiddels wel gebruik van de diensten maken? Heb je nog hulp hierbij nodig? Laat het aan mij weten.

Daphne

Reageer