beantwoord

Al 3 dagen geen tv en internet vanwege migratie werkzaamheden

  • 23 december 2015
  • 2 reacties
  • 490 keer bekeken

Beste Telfort afgelopen Maandag zijn jullie begonnen met een migratie aan het .DSL netwerk en heb hierdoor al 3 dagen geen internet / tv meer. Deze migratie is niet gecomuniceerd of aangekondigd Moest er zelf achterkomen door julie service desk te bellen. Krijg bijna geen info over de stand van zaken alleen info er staat 5 werk dagen voor.We lopen tegen de kerst aan en ben bang dat het dan nog niet werkt. Graag zou ik wat meer info en inzicht willen krijgen wat er achter de schermen gebeurd en wat de tijdsplanning is. Constant naar je modem teuren en niets zien gebeuren begint erg vervelend te worden!

Ik hoor graag van u wat de planning is omtrent deze migratie.

(Ben woonachtig in Mijdrecht en heb internet / tv abo.)

Mvgr, Dennis Koeman
icon

Beste antwoord door koemando 24 december 2015, 10:58

Reeds opgelost internet en tv sinds vanochtend weer werkende.
Bekijk reactie

2 reacties

Reeds opgelost internet en tv sinds vanochtend weer werkende.
Reputatie 8
Badge +17
Bedankt voor de terugmelding veel plezier verder met je verbinding, wellicht heb je nu de mogelijkheid om VDSL te ontvangen

Reageer