beantwoord

Al 3 dagen geen internet

• 7 november 2019
  • 12 reacties
  • 192 keer bekeken

Hallo Telfort.Mijn naam is Wim.Al gedurende 3 dagen weer geen internet,ook heb ik al gebeld.

De man welke ik aan de telefoon had vroeg of ik pas een abonnement heb gewijzigd.Dat is ook zo.

Maar een 3 weken geleden is dit ook gebeurd en dit heeft 3 weken geduurd.

Kunnen jullie je licht er eens op schijnen?

Groet van Wim.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 november 2019, 19:38

Die kleine wijziging zou niet uit moeten maken voor het vervolg. Helaas heb ik wel slecht nieuws. De lijn is niet meer te redden. Mijn collega's hebben alles gedaan om de opzegging terug te draaien, maar dat is niet gelukt. Excuses. Mijn collega heeft gisteren ook nog gemaild dat er een nieuwe aanvraag gedaan kan worden via 0900-9596. Meer kan ik er op dit moment niet van maken helaas. Ik had je heel graag ander nieuws gegeven, maar dit is helaas hoe de vork in de steel zit. 

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn om te lezen. Helemaal top. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijne dag. 

oke,toch bedankt Bart.

Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan en een nieuw contract gekregen.

Alles werkt weer.Groeten van Wim.

Reputatie 8
Badge +11

Die kleine wijziging zou niet uit moeten maken voor het vervolg. Helaas heb ik wel slecht nieuws. De lijn is niet meer te redden. Mijn collega's hebben alles gedaan om de opzegging terug te draaien, maar dat is niet gelukt. Excuses. Mijn collega heeft gisteren ook nog gemaild dat er een nieuwe aanvraag gedaan kan worden via 0900-9596. Meer kan ik er op dit moment niet van maken helaas. Ik had je heel graag ander nieuws gegeven, maar dit is helaas hoe de vork in de steel zit. 

Hallo Bart,weet je al iets meer aangaande mijn onterecht opgezegde abonnement.

Nu heb ik nog steeds geen tv.Geen modem en geen ontvanger.

Een kleine 2 maanden geleden heb ik iets gewijzigd in het abonnement en sinds die tijd blijft het

fout gaan.

Reputatie 8
Badge +11

Wat een situatie zeg. Ik zie inderdaad dat jouw aansluiting is afgesloten om een of andere reden die niet helemaal verklaarbaar is. Dit omdat er geen bericht is geweest over de opzegging. Daarbij lees ik ook dat de andere provider van niks weet. Heel vreemd. Excuses voor de situatie. In ieder geval zie ik dat de Technische Dienst actie uit heeft gezet om de verbinding weer actief te krijgen. Ze wachten nog op antwoord. Hopelijk is dat snel. Ik hoor graag van je als er contact met je is opgenomen. 

Hallo Telfort,het vreemde volgende heeft zich voorgedaan.

Mijn contract bij Telfort is opgezegd door een onbekende provider.

Jullie levering is per vandaag stopgezet.Daar heb ik over opgebeld en er is een complexe situatie

gerezen.Een onbekende provider en geen modem en geen tv ontvanger hiervan.Plus vele ergernissen.

Deze zaak loopt nu via jullie klantenservice.Een serieus probleem.Denk hier even over na aub?

Groet van Wim61

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 8
Badge +11

Heel vreemd inderdaad. Ik kan zo niet verklaren. Wel fijn dat het nu is opgelost. Ik lees inderdaad dat het komt door de Experia WiFi. Deze was nog op het oude netwerk geregistreerd. Na de reset is het opgelost. Heel fijn. Ik zal het ook zeker zo laten. 

Mochten we nog weer iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. 

Nog even dit,het vreemde is dat het eerst wel functioneerde tot vorige week maandag en toen ineens niet.

Hallo Bart.

Deze avond is er ook nog contact geweest per telefoon met een man,van de tweede lijn,hij heeft ons goed geholpen.Maar ik kan hem niet bedanken omdat ik per ongeluk de lijn heb verbroken.

Toch is er wel iets gebeurt en wel dit,ik heb overal de wifi versterkers uitgezet en kan nu weer contact maken met het modem.Toch raar dit.

de netwerkcode van het oude modem is er in blijven staan,ipv de nieuwe code.Daar zat misschien het probleem.Het netwerk zag het nieuwe modem niet.

Ik laat het even zo,bedankt.

Groet van Wim61.

Reputatie 8
Badge +11

Ik begrijp je situatie erg goed. Het is ook erg balen. Het zou normaal gesproken ook niet voor problemen mogen zorgen, vandaar dat de Technische Dienst actie heeft uitgezet, het is even wachten op de oplossing. Hopelijk komt deze snel. Als het is opgelost wil ik uiteraard meekijken naar een vergoeding voor het ongemak. 

Hallo Bart,het is nu vrijdagmiddag en nog niets.Ik word er niet boos om maar snap er niets van.

Normaal ging alles wel goed maar na een simpele wijziging is het niets meer.

Ik heb nu zelfs extra mb s moeten bijkopen om te internetten via de hotspot telefoon.

Het is ook zo dat de verlichting via internet dus ook niet werkt.

Groet van Wim..

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Wim61, welkom hier. 

Alweer drie dagen geen verbinding dus. Dat is flink balen. Ik heb dan even meegekeken. Ik zie dat het door de wijziging komt. Die order loopt helemaal vast of een of andere manier. Ik zie dat de Technische Dienst hier gisteren al actie voor heeft uitgezet om de order zo snel mogelijk door te laten lopen. Ik hoop dan ook dat het snel is opgelost. Excuses voor het ongemak. 

Reageer