beantwoord

Afspraak voor installatie geannuleerd door Guidion

• 21 maart 2019
  • 5 reacties
  • 199 keer bekeken

Guidion zou gisteren langs komen voor installatie. Op het laatste moment wordt de afspraak per sms gecanceld. Fijn als je een middag vrij neemt. Vervolgens moet je zelf een nieuwe afspraak maken. Eerste mogelijkheid is volgende week dinsdag. 6 dagen later. Ondertussen geen TV internet en vaste telefoon.

Dan maar bellen met Guidion. En nog een keer en nog een keer. Nog steeds geen nieuwe afspraak.

Ik zie dat er al jaren klachten zijn over de service van Guidion. Waarom neemt Telfort geen verantwoordelijkheid en zorgt dat het goed geregeld wordt.

Nu al spijt van de overstap. En ben benieuwd wat Telfort doet om deze slechte service te compenseren.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 21 maart 2019, 11:34

Dag @GPate. Ontzettend balen dat je voor niets een middag vrij hebt moeten nemen. Ik begrijp goed dat je niet tot volgende week dinsdag wilt wachten op een installatiemonteur. Ik heb daarom direct even contact opgenomen met Guidion. Voor morgenmiddag tussen 12.00 en 16.00 uur is er een afspraak mogelijk, maar dat moet jou natuurlijk ook schikken. Guidion neemt daarom straks contact met je op om een afspraak in te plannen. Laat je weten hoe het is afgelopen?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @GPate. Ontzettend balen dat je voor niets een middag vrij hebt moeten nemen. Ik begrijp goed dat je niet tot volgende week dinsdag wilt wachten op een installatiemonteur. Ik heb daarom direct even contact opgenomen met Guidion. Voor morgenmiddag tussen 12.00 en 16.00 uur is er een afspraak mogelijk, maar dat moet jou natuurlijk ook schikken. Guidion neemt daarom straks contact met je op om een afspraak in te plannen. Laat je weten hoe het is afgelopen?
Ze komen inderdaad morgenmiddag langs. Helaas was dit de enige optie.
Gelukkig morgen de mogelijkheid om thuis te werken. Jammer dat het zo moet via dit forum en niet na telefonisch contact met Guidion en Telfort....
En balen dat we nog een dag zonder TV internet en bellen zitten.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @GPate. Fijn dat je alsnog een afspraak hebt kunnen maken voor morgenmiddag, ondanks dat je daardoor wel nóg een dag zonder diensten zit. Stuur je een berichtje als je internetverbinding online is? ☺
Alles is online. Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor je bericht, @GPate. Goed om te lezen dat je verbinding online is. 😄

Reageer