beantwoord

Afspraak monteur voor overstap naar nieuw glasvezel

• 6 februari 2018
  • 3 reacties
  • 293 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
27 februarie stappen wij over naar telfort, nieuw pakket.
De bevestiging hebben wij net binnengekregen.

Daar staat n dat wij met guidion een afspraak moeten maken.
Dat ljkt mj handig, ook omdat ik zie op get forum dat er nog wel eens problemen zijn met het type montageplaat voor het glasvezelmodem (???)

Hoe kan ik in contact komen met die monteur?

voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 6 februari 2018, 16:33

Hoi JohnnyA, als ik je tweede bericht niet had gelezen dan zou ik toch denken dat je het bericht had getypt tijdens een borreltje. Moet kunnen toch:P? Leuk dat je naar nieuw glasvezel overstapt. Voor het plaatsen van het glasvezel modem (NT) word je nog gebeld om een afspraak te maken. Meestal ongeveer een week van tevoren. Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Februarie = februari 😜 de spellingsterrorist is weer lekker bezig (op meerdere plekken in de tekst) en nee, ik heb niet gedronken 😝
Reputatie 4
Badge +10
Hoi JohnnyA, als ik je tweede bericht niet had gelezen dan zou ik toch denken dat je het bericht had getypt tijdens een borreltje. Moet kunnen toch:P? Leuk dat je naar nieuw glasvezel overstapt. Voor het plaatsen van het glasvezel modem (NT) word je nog gebeld om een afspraak te maken. Meestal ongeveer een week van tevoren. Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Reputatie 1
Badge
👍👍😂

Reageer