afgesloten maar klopt niet

• 27 februari 2013
  • 8 reacties
  • 2207 keer bekeken

Badge
Ik wou
Zonet op internet maar kreeg dus de melding dat telfort afgesloten heeft.
Nou heb ik vorigge week maandag ook de melding gehad dat als de betaling nog 14 dagen uit bleef er tot afsluiting over gegaan zou worden. Nu zijn volgens mij die dagen nog niet om zijn er nog maar 8.
Heb vanmorgen trouwens met internet bankieren de rekening nog betaald.
Graag zie ik de verbinding zo spoedig mogelijk hersteld aangezien die hier echt nodig is ivm een kind die elkr dag bijles heeft via internet ivm dislexy.
Mvg Rob

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Jammer dat je het zover hebt laten gebeuren...

Voor de verwerking van de betaling staan 5 werkdagen, voor de verwerking van de aansluiting staan 4 werkdagen.
Badge
Soms kan het gebeuren door omstandigheden en ik wist dat het geld er rond de26e er wel zou zijn en on de melding stond dat er binnen 14 dagen betaald moest worden heb ik ook nie met de klantenservice gebeld wat ik anders wel had gedaan.
Maar dit klopt dus niet aangezien het nog binnen die termijn is.
Verder heb ik ook nooit klachten maar hier zit toch iets fout
Reputatie 8
Badge +17
Is een incasso niet handiger?
Badge +2
@aszen,

Zou je mij via PB een betalingsbewijs kunnen toedoen? Dan zal ik kijken of ik wat voor je kan bespoedigen.

Hugo
Badge
Gaat hier normaal ook via automatische incasso.
En is dan normaal ook geen probleem maar door omstandigheden dus wel helaas fout gegaan.
Ik geef telfort daar dan ook niet de schuld van is alleen de termijn die er stond is nog niet voorbij en zodoende had ik ook niet gebeld wat ik anders wel gedaan heb.
En ja ben verder echt wel te spreken over telfort alleen dit zit in mijn ogen wel fout
Badge
Zodra ik thuis ben zal ik kijken wat ik kan doen. Moet dit via mobiel doen en gaat beetje lastig maar alvast bedankt Hugo
Badge
Bedankt voor het oplossen Hugo
Badge
Hugo ik heb je nog een PB gestuurd

Reageer