beantwoord

ADSL lijn vol

• 13 juni 2017
  • 3 reacties
  • 309 keer bekeken

Hi,

ik heb geen idee of iemand anders er ervaring mee heeft, maar ik heb nu een week geleden een alles in 1 pakket aangevraagd. Deze is afgewezen, omdat de lijn vol zou zijn? Geen idee wat dit inhoud en dat kan de klantenservice mij ook niet vertellen.
Het is een nieuwbouw woning en er is dus nog nooit een andere provider geweest. Iets anders kan ik me niet bedenken waardoor de lijn vol zit.

Ik wacht nu intussen al een week op een antwoord, de klantenservice kan mij dit antwoord niet geven en de afdeling die dat wel kan, krijg ik niet aan de telefoon en kan ook niet zeggen wanneer ze mij bellen.

Iemand anders ervaring met dit probleem en wat de oplossing zou kunnen zijn?

Groeten,

Danny
icon

Beste antwoord door Michael 14 juni 2017, 20:45

Hoi Danny, dank voor het aanmaken van een topic! Vervelend dat er niet direct geleverd kan worden zeg: Alle poorten in de centrale waarop jouw 'huis' is aangesloten zitten vol. Het is zaak dat er iemand weggaat of opzegt, voordat KPN wél weer kan leveren. Ik ben het volledig met je eens dat mijn collega's dit ook telefonisch moeten weten. Helaas is dat wat mosterd na de maaltijd. Ik wil je vragen om de aanvraag over een tijd nog eens te plaatsen om te kijken of er dan wél plek is voor jou. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Sorry voor het ongemak.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Danny, dank voor het aanmaken van een topic! Vervelend dat er niet direct geleverd kan worden zeg: Alle poorten in de centrale waarop jouw 'huis' is aangesloten zitten vol. Het is zaak dat er iemand weggaat of opzegt, voordat KPN wél weer kan leveren. Ik ben het volledig met je eens dat mijn collega's dit ook telefonisch moeten weten. Helaas is dat wat mosterd na de maaltijd. Ik wil je vragen om de aanvraag over een tijd nog eens te plaatsen om te kijken of er dan wél plek is voor jou. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Sorry voor het ongemak.
Hallo Michael,

Begrijp ik het goed dat je bedoeld dat nu in mijn gebied teveel mensen op adsl zitten, waardoor ik geen adsl kan nemen. Aangezien wij geen glasvezel hebben, is ziggo de enige andere mogelijkheid.

Als dit zo is, waarom zegt de klantenservice dan dat er een andere afdeling naar het kijken is? En dat ik bericht krijg als het probleem opgelost is. Wilden ze mij net zo lang aan het lijntje houden totdat er iemand opzegd?

Daarnaast hebben een aantal buren wel kpn afgesloten, dat gaat toch via dezelfde lijn? Of geeft kpn eigen abonnementen voorrang?

Ik hoor graag, want ik wil helemaal niet naar ziggo, maar op deze manier heb ik weinig keus.

Groeten,

Danny
Reputatie 8
Badge +2
Hi Danny, de melding dat de wijkkast vol zou zijn houdt eigenlijk in dat er geen ingelaste aderparen zijn. Mijn collega's zijn aan het kijken naar wat er precies mogelijk is wat betreft het alsnog leveren van de verbinding. Uiteraard willen wij ook niet dat je naar een concurrent gaat, laat dat duidelijk zijn. 🙂 De aanname van mijn kant dat de wijkkast vol is en dat je moet wachten tot er een plekje vrij komt is dan ook niet helemaal correct. Mijn collega's zullen je benaderen om te bespreken wat er precies mogelijk is.

Reageer