beantwoord

Adsl en tv. kan dat met mijn snelheid?

• 15 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo ik ben pas verhuist naar het platte land
Nu is hier (nog) geen glasvezel aanwezig
Heb al wel internet via adsl verbinding
Is er via de zelfde verbinding ook digitale tv mogelijk?
Bvd mvg
icon

Beste antwoord door Wieger DB 16 oktober 2017, 16:35

Hoi basfazz, welkom op het forum. Ik heb gekeken naar de mogelijkheden voor het kijken van TV. Dit is met jouw snelheid mogelijk, al zal je dan alleen via SD kwaliteit naar je TV kunnen kijken. Dit is om je bandbreedte niet te veel onder druk te zetten met TV gebruik. Ook zal er een aanpassing in je abonnementskosten gaan komen. Je vaste kosten zullen dan naar €40 per maand gaan. Wil je meer informatie over deze aanpassing, laat je dan terugbellen
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welke snelheid haalt je modem het liefst bedraad gemeten via speedtest.net

Via deze link kun je ook zien wat er mogelijk is op je adres

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Wil je deze beide uitkomsten hier plaatsen
Bijde testen gedaan
Reputatie 8
Badge +17
.Na het weekend is webcare Telfort weer aanwezig die kunnen het beste beoordelen of op jou aansluiting 1 tv ontvanger mogelijk is want de aangeleverde snelheid is niet echt hoog
Vul alvast je klantnummer in op je forumprofiel
Sd kwaliteit gebruikt ca 4 mb, hd ca 8. HD gaat dus zeker niet worden, sd misschien.
Kan je in MijnTelfort kiezen voor uitbreiden met itv?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi basfazz, welkom op het forum. Ik heb gekeken naar de mogelijkheden voor het kijken van TV. Dit is met jouw snelheid mogelijk, al zal je dan alleen via SD kwaliteit naar je TV kunnen kijken. Dit is om je bandbreedte niet te veel onder druk te zetten met TV gebruik. Ook zal er een aanpassing in je abonnementskosten gaan komen. Je vaste kosten zullen dan naar €40 per maand gaan. Wil je meer informatie over deze aanpassing, laat je dan terugbellen

Reageer