beantwoord

Adapter glasvezelmodem defect

• 22 juli 2019
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo,

De adapter van ons glasvezel modem is stuk. Tijdelijk voorzien van een andere adapter, waarna het weer werkt. Is het mogelijk om een nieuwe adapter te ontvangen?

Bedankt, Mvg,
Rein
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 juli 2019, 09:08

Hoi @Reintjuh, ik lees dat de adapter van het modem het niet meer doet. Fijn dat je tijdelijk een andere aangesloten hebt, zodat je niet zonder verbinding zit 🙂

Fijn dat je je klantnummer al in je profiel hebt staan. Ik heb meteen een nieuwe adapter voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen één tot twee werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Ik hoor graag of het allemaal gelukt is, en ook als je vragen hebt natuurlijk.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Je kunt alvast je profiel gegevens aanvullen met abonneenummer + postcode en huisnummer in de velden die alleen Telfort en jezelf kunnen lezen.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Reintjuh, ik lees dat de adapter van het modem het niet meer doet. Fijn dat je tijdelijk een andere aangesloten hebt, zodat je niet zonder verbinding zit 🙂

Fijn dat je je klantnummer al in je profiel hebt staan. Ik heb meteen een nieuwe adapter voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen één tot twee werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Ik hoor graag of het allemaal gelukt is, en ook als je vragen hebt natuurlijk.

Reageer