beantwoord

Adapter Experia Box V10A defect

• 17 april 2020
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 1

Beste, de adapter van onze Experia Box versie V10A is kapot gegaan, is het mogelijk ons een nieuwe voeding te sturen? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 april 2020, 18:11

@Saskia84 Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb in ieder geval een nieuwe adapter voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis. Ik hoop dat je in de tussentijd misschien toch nog een andere adapter vindt om tijdelijk te gebruiken.

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Wellicht heb je nog ergens een adapter liggen met dezelfde overeenkomsten als de defecte, dan zit je totdat de nieuwe adapter bij je bezorgd wordt niet zonder diensten

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Saskia84, wat rot dat de adapter van de Experia Box defect lijkt te zijn. Heb je de tip van jimny al kunnen uitproberen en kan je misschien tijdelijk een andere adapter gebruiken? Dan zit je in ieder geval niet zonder.

Kan je daarnaast voor mij jouw postcode en huisnummer nog toevoegen aan je forumprofiel? Er staat wel iets in je profiel nu, maar daar kan ik je gegevens helaas niet mee opzoeken. Ik hoor het graag als je je gegevens hebt toegevoegd, dan help ik je aan een nieuwe adapter.

Reputatie 1

Bedankt voor jullie reacties, ik heb ons adres en postcode aangevuld in mijn account. Fijn dat je een nieuwe adapter op wilt sturen, ivm thuiswerken kunnen we momenteel eigenlijk niet zonder ;) 

Ik heb andere adapters geprobeerd maar die pasten helaas niet. 

Reputatie 8
Badge +11

@Saskia84 Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb in ieder geval een nieuwe adapter voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis. Ik hoop dat je in de tussentijd misschien toch nog een andere adapter vindt om tijdelijk te gebruiken.

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

We hebben de adapter ontvangen en kunnen weer online. Bedankt voor de snelle service!

Reputatie 8
Badge +11

@Saskia84 Gelukkig, fijn om te horen! Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer