beantwoord

Adapter Experia Box V10 kapot

• 2 januari 2020
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Mijn adapter van de Experiabox V10 is kapot gegaan. ik zou graag zo spoedig mogelijk een nieuwe adapter ontvangen. Kunnen jullie dit in gang zetten?

Met vriendelijke groet,

Rick 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 januari 2020, 13:13

Hoi @Rickn, niet fijn dat de adapter van de Experia Box het niet meer doet. Goed dat je dit meldt, zodat we je hiermee kunnen helpen.

We hebben hier op het forum zeer behulpzame en kundige gebruikers, zoals  JanD en jimny. Zij doen hun best om je al te helpen, nog voordat een moderator aan je topic toe gekomen is, vandaar bijvoorbeeld het advies om tijdelijk een andere stroomadapter te gebruiken :slight_smile:

Wij doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen, meestal reageren we op het forum binnen één tot twee dagen. Ik zorg ervoor dat er zo snel mogelijk een nieuwe adapter bij je afgeleverd wordt, deze ontvang je binnen uiterlijk twee werkdagen thuis. Ik hoop dat je in de tussentijd een andere adapter voor handen hebt, zodat je niet zonder verbinding zit.

Laat je het weten wanneer je de nieuwe adapter hebt ontvangen en of alles is gelukt?

Bekijk reactie

6 reacties

Hallo @Rickn , voor snelle hulp kun je beter bellen, 0900 9596 of twitteren of facebooken.

Tot die tijd kun je een universele adapter gebruiken met de waarden die op de originele adapter staan.

Reputatie 1

Hallo @JanD, ik zie dezelfde vragen/verzoeken op dit forum voorbij komen, met als reactie dat er direct een nieuwe adapter wordt opgestuurd. Ik neem aan dat dit nu ook gewoon kan.

Bellen naar 0900 9596 had ik al gedaan maar met een wachtrij van 15 minuten is dat ook niet echt snel… vandaar mijn verzoek via dit forum.

Groet,

Rick

Reputatie 8
Badge +18

Ter aanvulling een topic wordt op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen omdat het forum geen chat is vandaar de opmerking van JanD , heb je je forum profiel al aangevuld met je postcode en huisnummer 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rickn, niet fijn dat de adapter van de Experia Box het niet meer doet. Goed dat je dit meldt, zodat we je hiermee kunnen helpen.

We hebben hier op het forum zeer behulpzame en kundige gebruikers, zoals  JanD en jimny. Zij doen hun best om je al te helpen, nog voordat een moderator aan je topic toe gekomen is, vandaar bijvoorbeeld het advies om tijdelijk een andere stroomadapter te gebruiken :slight_smile:

Wij doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen, meestal reageren we op het forum binnen één tot twee dagen. Ik zorg ervoor dat er zo snel mogelijk een nieuwe adapter bij je afgeleverd wordt, deze ontvang je binnen uiterlijk twee werkdagen thuis. Ik hoop dat je in de tussentijd een andere adapter voor handen hebt, zodat je niet zonder verbinding zit.

Laat je het weten wanneer je de nieuwe adapter hebt ontvangen en of alles is gelukt?

Reputatie 1

Goedemorgen @Alexandra - Telfort,

Vrijdag de nieuwe adapter ontvangen, en alles werkt weer. bedankt voor jullie hulp!

Groet,

Rick

Reputatie 8
Badge +11

@Rickn Fijn om te horen! Graag gedaan. Je weet ons te vinden op het forum, als we iets voor je kunnen doen.

Reageer