beantwoord

Activeren knopjes zijkant Experia Box V10

• 18 maart 2017
  • 7 reacties
  • 818 keer bekeken

Badge
De Experia Box 10 heb ik sinds afgelopen dinsdag in gebruik genomen en deze functioneert prima !'
Ik moet nu alleen de knopjes aan de zijkant (waaronder de aan/uit-knop voor WiFi) zien te activeren en ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik dat activeren voor elkaar moet krijgen.
Iemand tips?
icon

Beste antwoord door jimny 18 maart 2017, 18:00

Ik heb eens gegoogeld uiteraard en ik kom steeds hetzelfde tegen dat die wifi knop aan de zijkant niet aan of uit te zetten is, wel iets dat je dan in het moden een eco systeem kunt instellen wanneer die wel of niet moet werken

Heb toch nog iets gevonden op het forum, hier wordt zelfs gerept over 30 seconden het wifi knopje indrukken

https://forum.telfort.nl/wifi-269/wi-fi-aan-en-uitzetten-65514
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Brand het eco lampje ook want als die brand is het lichtje blauw en heb je geen wifi dus druk kort op het eco knopje zodat die uitgaat
Badge
Hi Jimny. Misschien formuleer ik mijn vraag verkeerd: ik heb WiFi verbinding en tv verbinding via de Experia Box. Dus alles werkt prima.
Alleen moet ik WiFi apart kunnen uitzetten met de knop aan de zijkant van het modem en die knoppen schijn ik eerst te moeten activeren want die werken nog niet: en dát lukt dus nog niet: het activeren van de knoppen aan de zijkant zodat ik WiFi apart kan uitzetten en tóch tv kan kijken ...
Reputatie 8
Badge +17
Dat, kan alleen als je inlogt op je modem via http://192.168.2.254 en dan naar het tab blad Wifi gaat en daar de Wifi uit zet, lijkt mij wat omslachtig want je moet dit wel bekabeld doen ook als je de Wifi weer aanzet
Badge
Volgens klantenservice moet het ook via de knoppen aan de zijkant kunnen, en deze zitten er toch ook niet voor niks lijkt me, alleen werken die knoppen nog niet en moet ik ze kunnen activeren. Moet in de handleiding staan maar daar kan ik het na 5 keer lezen en zoeken nog steeds niet vinden ...
De mogelijkheid om via in te loggen uit te zetten ken ik nu ook, maar dat is niet wat ik bedoel.
Het moet echt met de knoppen aan de zijkant van de Experia box kunnen, dát staat ook zo in de handleiding, maar niet hoe ik de knoppen moet activeren :?
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb eens gegoogeld uiteraard en ik kom steeds hetzelfde tegen dat die wifi knop aan de zijkant niet aan of uit te zetten is, wel iets dat je dan in het moden een eco systeem kunt instellen wanneer die wel of niet moet werken

Heb toch nog iets gevonden op het forum, hier wordt zelfs gerept over 30 seconden het wifi knopje indrukken

https://forum.telfort.nl/wifi-269/wi-fi-aan-en-uitzetten-65514
Badge
Nav je laatste antwoord en het topic via je link, heb ik gewoon het knopje wat langer ingedrukt, en idd: na ruim 10 seconden is het WiFi signaal uitgeschakeld, en dan weer de knop 3 tot 5 sec ingedrukt houden en het WiFi signaal wordt weer geactiveerd !
Gelukt dus 😉
Reputatie 8
Badge +17
Fijn dat het gelukt is, het was allemaal een beetje vaag en dat komt ook omdat de V10 nog niet zolang bij Telfort wordt geleverd.