beantwoord

Activeren/deactiveren pakketten

• 15 januari 2014
  • 8 reacties
  • 1077 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo

Sinds gister ben ik over van Concepts naar Telfort.
Nu kan ik ook inloggen op de site om bijvoorbeeld pakketten te activeren of te deactiveren, maar wanneer ik sport1 activeer krijg ik een foutmelding.
Ik zag in een ander topic dat dit ook al op 3 januari niet werkte.
Het is toch niet zo dat dit gewoon niet werkt toch? 
icon

Beste antwoord door Peer1 17 januari 2014, 12:57

@Jeroen_m

Ik heb het sport pakket voor je geactiveerd en het pluspakket gedeactiveerd zoals je aangaf in het privébericht. Ik heb de foutmelding doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling om het op te laten lossen.

Peer
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1
Wel jammer, Telfort had een goede dienst kunnen bewijzen voor de nieuwe klanten....
Ondanks dat 'mijn telfort' niet werkt en er wel een telfort medewerker actief is op dit forum, lukt het niet om pakketten te activeren/deactivereen in een redelijke termijn, terwijl het technisch wel mogelijk is volgens mij (eerdere ervaring bij Concepts)
Hoe lang duurt het activeren/deactiveren van de pakketten normaal?
Dit aangezien ik nog steeds het plus pakket heb, en nog geen sport1 pakket.....

Als ik inlog bij mijn telfort zie ik wel dat er een bestelling in behandeling is...

Bij mij hetzelfde. ha fox besteld en is gister erop gezet en zou binnen 24 uur actief zijn. 30 uur later werkt het nog niet. staat ook nog in behandeling. ben bang dat het maandag pas verwerkt word
Reputatie 1
Hoe lang duurt het activeren/deactiveren van de pakketten normaal?
Dit aangezien ik nog steeds het plus pakket heb, en nog geen sport1 pakket.....

Als ik inlog bij mijn telfort zie ik wel dat er een bestelling in behandeling is...
Reputatie 1
@Jeroen_m

Ik heb het sport pakket voor je geactiveerd en het pluspakket gedeactiveerd zoals je aangaf in het privébericht. Ik heb de foutmelding doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling om het op te laten lossen.

Peer

Dank je wel!
Ik ga het vanmiddag/vanavond bekijken
Ik heb het zelfde probleem alleen dan met het fox voetbal pakket. Ik ben net over naar telfort en wil het fox voetbal pakket. eredivsie + internationaal. Als ik het wil toevoegen krijg ik melding er is een technische fout opgetreden. log uit en probeer opnieuw. dat elke keer. Kunnen jullie dit pakket toevoegen voor mij?
Badge
@Jeroen_m

Peer
Reputatie 1
Hoi Peer,

Sinds deze week ben ik overgegaan naar Telfort vanaf Concepts en het leek me wel makkelijk om de pakketten te activeren.
Ik krijg de volgende foutmelding bij het activeren van een pakket:
Fout bij verwerken gegevens

Ik stuur je een privebericht 🙂
Badge
@Jeroen_m,

Kun jij mij aangeven welke foutmelding je krijgt? Daarnaast kan ik pakketten voor je toevoegen. Graag ontvang ik dan jouw adresgegevens, naam en geboortedatum plus de pakketten die je wil toevoegen per wanneer. Dit kun je sturen in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 .

Peer

Reageer