beantwoord

Absente monteur

  • 11 april 2018
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Gister moest er een monteur langs komen om 13u, die niet langs is geweest. Daardoor zitten wij sinds gister zonder tv, internet en telefoon.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 11 april 2018, 19:23

Welkom op het forum, Joycelema. Ik zie dat je hierover vandaag nog contact hebt gehad met mijn collega's. Er staat een monteur ingepland voor vanavond 20u. Die zal je helpen bij de installatie van je nieuwe glasvezelpakket. Het is inderdaad erg jammer dat je erg laat een bericht over het afzeggen van de monteur hebt gekregen. Excuses hiervoor.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Welkom op het forum, Joycelema. Ik zie dat je hierover vandaag nog contact hebt gehad met mijn collega's. Er staat een monteur ingepland voor vanavond 20u. Die zal je helpen bij de installatie van je nieuwe glasvezelpakket. Het is inderdaad erg jammer dat je erg laat een bericht over het afzeggen van de monteur hebt gekregen. Excuses hiervoor.

Reageer