beantwoord

Abonnementskosten flink omhoog maar de kwaliteit gaat flink achteruit

• 25 juni 2019
  • 8 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wilde vanavond de wedstrijd WK voetbal Nederland vs Japan bekeken maar dat bleek niet mogelijk omdat de verbinding niet goed werkt. Ik kreeg meerdere malen het bericht te zien die u ook ziet in de afbeelding.

Wat een waardeloos bedrijf KPN is geworden!!!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 juni 2019, 14:04

Hoi @TelV, ik kan mij wel voorstellen dat je baalt dat je de wedstrijd niet kon zien. Nu zie ik echter op het screenshot een foutmelding bij de NOS zoals de heren hierboven ook al aangeven. Dit lag niet aan ons.

Of ervaar je juist verder problemen met de lijn? Zo ja, wat precies? Zou je dan ook jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik jouw verbinding eens doormeten.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dat ligt dan toch aan de NPO en niet aan KPN lijkt me... 😙
Das gek, ik had bij T-Mobile precies hetzelfde, gaan ze samen met KPN.😜

Zonder gekheid, de NOS had idd wat probleempjes, hopen dat die in de finale zijn opgelost, zal toch van de zotte zijn dat het eerste binnengehaalde WK overwinning niet live te volgen is.🤤
Reputatie 1
@Doornekamp33,

Hmmm...ik was net van plan om over te stappen naar T-mobile vanochtend maar nu vraag ik mij af of dat verstandig is aangezien jouw opmerking.

Tevens, volgens AD.nl gebruikt T-mobile de netwerk van KPN dus overstappen zullen zeker dezelfde problemen opleveren denk ik: https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-daagt-kpn-voor-rechter/

Weet je toevallig welke Providers geen gebruik van de KPN netwerk maakt?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @TelV, ik kan mij wel voorstellen dat je baalt dat je de wedstrijd niet kon zien. Nu zie ik echter op het screenshot een foutmelding bij de NOS zoals de heren hierboven ook al aangeven. Dit lag niet aan ons.

Of ervaar je juist verder problemen met de lijn? Zo ja, wat precies? Zou je dan ook jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik jouw verbinding eens doormeten.
Reputatie 1
@ Bart,

Bedankt voor de mededeling maar ik heb toch besloten om over te stappen naar T-mobile Thuis. De abonnementskosten bij hen zijn iets lager op €31 p.m. en voor dat bedrag krijg ik ook 100Mbps download. Dus dubbel wat ik nu krijg van Telfort (KPN) en voor minder geld.

T-mobile levert nu een Zyxel modem aan nieuwe klanten i.p.v. de Draytek modem dus ik hoop dat de verbinding ook wat beter zal worden. Mijn Telfort-verbinding is dan ook wat trage geworden de laatste tijd helaas dus ik heb er een tijdje al over nagedacht voordat ik deze beslissing heb genomen.
Reputatie 8
Badge +11
Erg spijtig om te lezen. Ik had je graag geholpen om jouw verbinding te optimaliseren. Maar als ik het zo lees heb je je keuze al gemaakt.

Mocht er toch nog iets zijn wat ik voor je kan betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Reputatie 1
Dag Bart,

Ik heb besloten om niet over te stappen naar T-mobile Thuis en dus blijf ik bij Telfort.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is leuk. 🙂 Je blijft uiteraard van harte welkom. Leuk dat je dit laten weten.

Mocht er weer iets zijn, dan horen wij dat graag. Wij staan voor je klaar.

Reageer