beantwoord

Abonnement verlengen

  • 6 mei 2020
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo,

 

op 6-05-20 verloopt mijn glasvezel internet en tv. Echter kan ik op de site niet vinden hoe deze te verlengen? Wil het graag voor een jaar verlengend hebben.

 

mvg, Pleuni

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door jimny 6 mei 2020, 10:01

Zie onderstaande link en kies er vervolgens  voor dat Telfort je terug belt, wellicht doen ze je een mooi voorstel om te verlengen

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2.htm

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Zie onderstaande link en kies er vervolgens  voor dat Telfort je terug belt, wellicht doen ze je een mooi voorstel om te verlengen

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2.htm

@Pleuni los van de goede tip die Jimny geeft het abonnement verloopt niet!! De contact periode waar binnen je niet zonder extra kosten mag overstappen loopt af. Als je huidig abonnement bevalt hoef je niks te doen je abonnement blijft dan doorlopen, wel heb je dan de vrijheid om met inachtneming van een maand opzegtermijn over te stappen. Verleng je wel leg je jezelf weer voor 12 maanden vast dat hoeft op zich niet erg te zijn.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Pleuni, welkom bij ons op het forum. Je abonnement verloopt niet inderdaad, zoals hierboven al is gezegd. De contractperiode waarover we afgesproken hebben dat je dat abonnement hebt, die loopt af. Het abonnement zelf loopt gewoon door zoals het is, tot je er zelf iets in wijzigt of opzegt. Zo te zien heb je de link van jimny gebruikt, ik zie dat er contact is geweest met de afdeling die over de contracten gaat en daarbij is een nieuw jaarcontract afgesproken :slight_smile:

Reageer