beantwoord

Abonnement te vroeg opgezegd

• 3 juni 2020
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

wat noem je service. Ben je klant vanaf het eerste jaar uit mijn hoofd zo rond de 15 jaar. Dan verander je van provider krijg je netjes een email dat je na de opzeg datum 14 dagen de tijd krijg alles om te zetten zodat je niet zonder internet en televisie zit. Word je na 2 dagen afgesloten. Dank u wel voor u geld maar nu wel even wegwezen. Wij verdienen niets meer aan u dus kpn zeg tabee.

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de slechte service na vele jaren trouw lid te zijn gewees. Ik denk niet dat men het me kwalijk neem dat ik kpn en telfort niet aan prijs bij mij fam en kennissen, nee eerder dat ze net als ik opstappen maar wel zorgen dat ze op tijd de ander hebben geinstaleerd.

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 juni 2020, 11:48

Welkom op het forum @Theo2332, ik ben meteen voor je gaan kijken. Zo te zien ben je naar Ziggo overgestapt en daarbij is gebruik gemaakt van de overstap die Franzki vermoed. De overstapservice is een afspraak tussen alle providers dat het oude abonnement gestopt wordt op het moment dat het nieuwe abonnement actief is geworden. Wij hebben van Ziggo een bericht gekregen dat zij de verbinding actief hebben gemaakt, daardoor is het aan onze kans gestopt. Dat is dus gegaan zoals het hoort te gaan, er is daarbij geen periode van 14 dagen dat de verbinding nog actief blijft, dat bestaat niet. Ik zie dat je daarover op de 4e ook gesproken hebt met een collega, hij heeft dit ook uitgelegd.

Als Ziggo nog niet werkte op dat moment, lijkt het erop dat zij ons dat bericht te vroeg hebben gegeven, daar hebben wij geen invloed op. Hopelijk hebben zij het inmiddels wel kunnen aansluiten of kan het alsnog snel gebeuren!

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Heb je bij Telfort opgezegd en daarbij een einddatum met ze afgesproken?

Of heb je gebruik gemaakt van de overstapservice van de nieuwe provider en hebben zij de opzegging voor je geregeld?

Reputatie 8
Badge +11

Welkom op het forum @Theo2332, ik ben meteen voor je gaan kijken. Zo te zien ben je naar Ziggo overgestapt en daarbij is gebruik gemaakt van de overstap die Franzki vermoed. De overstapservice is een afspraak tussen alle providers dat het oude abonnement gestopt wordt op het moment dat het nieuwe abonnement actief is geworden. Wij hebben van Ziggo een bericht gekregen dat zij de verbinding actief hebben gemaakt, daardoor is het aan onze kans gestopt. Dat is dus gegaan zoals het hoort te gaan, er is daarbij geen periode van 14 dagen dat de verbinding nog actief blijft, dat bestaat niet. Ik zie dat je daarover op de 4e ook gesproken hebt met een collega, hij heeft dit ook uitgelegd.

Als Ziggo nog niet werkte op dat moment, lijkt het erop dat zij ons dat bericht te vroeg hebben gegeven, daar hebben wij geen invloed op. Hopelijk hebben zij het inmiddels wel kunnen aansluiten of kan het alsnog snel gebeuren!

Reageer