beantwoord

Abonnement omzetten naar glasvezel

• 18 mei 2020
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnement omzetten naar glasvezel, kastje is binnen al aangesloten nu nog aansluiten op d3 modem. Daar moet denk ik een monteur bij komen. De verbinding met de klantenservice wordt iedere keer verbroken.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 mei 2020, 14:35

Hoi @Liesgerrits, over op glasvezel is zeker mogelijk. Zie daarvoor over onze webpagina. Je kan dit overzetten via Mijn Telfort. Hiervoor moet inderdaad een monteur komen, deze komen nu nog niet voor een omzetting vanwege Corona. Maar nu alles weer soepeler wordt zal dat binnenkort weer gaan gebeuren verwacht ik. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Liesgerrits , volgens mij kun je dat in MijnTelfort regelen onder thuis/abonnementen/(extra's.)

Lukte dat niet dan kun je voor een snelle(re) reactie ook Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Liesgerrits, over op glasvezel is zeker mogelijk. Zie daarvoor over onze webpagina. Je kan dit overzetten via Mijn Telfort. Hiervoor moet inderdaad een monteur komen, deze komen nu nog niet voor een omzetting vanwege Corona. Maar nu alles weer soepeler wordt zal dat binnenkort weer gaan gebeuren verwacht ik. 

Reageer