beantwoord

Abonnement internet verlengen

• 29 november 2019
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo,

Ik wil mijn internet abonnement verlengen. Precies hetzelfde als ik nu heb; Internet Instap 32,50
 Telfort CombiVoordeel: Factuurkorting van 5 euro dus betaal 27.50 totaal per maand.

Ik heb op internet in mijn account hem willen verlengen (een maand of 2 geleden) maar dat is niet doorgevoerd. Ik wil mijn abonnement gewoon verlengen voor 2 jaar als dat kan.Ben erg tevreden bij telfort/kpn. 

Groetjes,

Maria 

icon

Beste antwoord door JanD 29 november 2019, 13:06

Hallo @Mar.87 , in jouw geval zou ik niet verlengen, maar het laten zoals het is, jouw type abo bestaat namelijk niet meer en bij verlengen zou je naar een duurder abo kunnen/moeten gaan.

Niks wijzigen, loopt stilzwijgend door, alleen nu met een maand opzegtermijn.

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @Mar.87 , in jouw geval zou ik niet verlengen, maar het laten zoals het is, jouw type abo bestaat namelijk niet meer en bij verlengen zou je naar een duurder abo kunnen/moeten gaan.

Niks wijzigen, loopt stilzwijgend door, alleen nu met een maand opzegtermijn.

Reputatie 8
Badge +17

Je kunt voor een verlenging ten alle tijde met de klantenservice bellen om er achter te komen wat je eventuele voordeeltjes zijn

Je kunt voor een verlenging ten alle tijde met de klantenservice bellen om er achter te komen wat je eventuele voordeeltjes zijn

En als het niet in je (financieel) voordeel is gewoon laten zo als het is, niets moet, alles mag.

Gaat het om de huis aansluiting niet om een mobiel abonnement? Een thuis abonnement loopt net als mobiel gewoon door en hoef je niet te verlengen. Je noemt 2 jaar dat doet me vermoeden dat het om een mobiel abbonnement gaat de huis aansluiting internet instap wat ook wordt genoemd is standaad voor 12 maanden.

Ik sluit me bij Jan aan, als je tevreden bent met wat je nu afneemt is er geen reden om te verlengen. Het was in het verleden mogelijk dat er voordeeltjes te behalen waren met het verlengen, echter het aanbod is sinds vorig jaar maart zo veranderd dat dit eerder duurder dan voordeliger uit zal pakken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mar.87, welkom hier. 

Ik lees dat je graag jouw internetabonnement voor Thuis wilt verlengen. Dat hoeft niet hoor. Je kunt jouw abonnement gewoon laten doorlopen voor dezelfde prijs. Dit abonnement is overigens ook al in juni van 2018 afgelopen en loopt nu gewoon maandelijks door. Zo lang jij hier niets aan veranderd, blijft dit gewoon zo. 

Reageer