beantwoord

Abonnement in Mijn Telfort veranderd, maar niet door mij....

• 21 augustus 2017
  • 14 reacties
  • 484 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Vorige maand overgestapt naar glasvezel met een persoonlijke aanbieding. Alles zag er goed uit. Vandaag check ik omdat ik de eerste factuur verwacht.
Is bellen vast onbeperkt uit abonnement verdwenen. En de kortingsafspraak daarover staat op 1 maand ipv 3 maanden.
Wat hebben jullie gedaan Telfort?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 28 augustus 2017, 11:50

Hoi Benoit, bedankt voor je geduld. Komende factuur gaat het weer goed met de facturatie 🙂. Deze wijziging heeft te maken gehad door de wijziging van je abonnement. Het was handig geweest als je hierover van tevoren was geïnformeerd. Ik zie vast bellen ook weer bij je abonnement staan. Doet dat het nu ook weer?
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 1
Badge
En nu zie ik ook dat de incasso datum gewijzigd is; kan ik me niets van herinneren...Kunnen jullie svp eea herstellen?
Ik heb bellen vast onbeperkt €5/mnd en de incasso datum was 26e van de maand
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Benoit, dat is niet fraai! Hoe staat het op je bevestiging? Staat daar wel de 3 maanden op? Als je mij een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens en je naam? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 1
Badge
Dag Cindy,
Jazeker, die 3 maanden staan keurig in het contract.
Mijn klantgegevens in mijn profiel zijn voor de Telfort moderatoren beschikbaar.
Ik heb je een privébericht gestuurd.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Benoit, ik zie het, dank je! Ik duik er verder voor je in. Na het weekend hoor je meer van me 🙂.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Benoit, bedankt voor je geduld. Komende factuur gaat het weer goed met de facturatie 🙂. Deze wijziging heeft te maken gehad door de wijziging van je abonnement. Het was handig geweest als je hierover van tevoren was geïnformeerd. Ik zie vast bellen ook weer bij je abonnement staan. Doet dat het nu ook weer?
Reputatie 1
Badge
Dag Cindy
Nee, het ziet er bij mij nog niet goed uit op Mijn Telfort, maar ik wacht dan maar beter een paar dagen af tot de eerste factuur van mijn gewijzigde abonnement ook in Mijn Telfort zichtbaar is.
Reputatie 6
Badge +7
Wil je een screenshot plaatsen hoe MijnTelfort eruit ziet? Dan leg ik dat naast ons systeem en waar het verschil vandaan komt.
Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge
Wil je een screenshot plaatsen hoe MijnTelfort eruit ziet? Dan leg ik dat naast ons systeem en waar het verschil vandaan komt.
Dag Cindy, heb je gezien dat in Mijn Telfort, zoals ik dat zie, onder Abonnement geen Bellen vast onbeperkt staat?
Nu de factuur binnen is zie ik wel dat over de gefactureerde periode de toepasselijke kortingen correct zijn toegepast.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Benoit, met de kortingen gaat goed, dus dat kunnen we afvinken 🙂. Waarom ons systeem Bellen Onbeperkt Vast niet goed doorzet naar de Telfort app, dat is me nog niet duidelijk. Hij staat hier wel gewoon aan, dus geen zorgen daarom 🙂.
Reputatie 1
Badge
Ik probeerde abonnement te wijzigen, onbeperkt vast bellen (weer) aanzetten. Dan kom ik in details en zie dat het inderdaad wel degelijk aanstaat, met de juiste tijdelijke kortingsafspraak.
Het ziet er dus naar uit dat alleen het totaal overzicht (screenshot) niet klopt.
Niet alleen is bellen vast onbeperkt daar niet als optie zichtbaar, ook het totaal bedrag klopt daardoor niet.
Nog niet zolang geleden heeft het er wel goed uitgezien. Misschien moet je beginnen met zoeken in de wijzigingen van de laatste 2, 3 weken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi BenoitSVB, dank voor de update vanaf jouw kant. Ik denk dat er vertraging zit in de koppeling tussen onze systemen en MijnTelfort. Dat is iets wat ik wel eens vaker voorbij zie komen en dat veroorzaakt helaas soms verwarring. Houd MijnTelfort de komende tijd even in de gaten en als het over 10 werkdagen nog niet goed staat, trek dan even aan de bel hier.
Reputatie 1
Badge
Hoi BenoitSVB, dank voor de update vanaf jouw kant. Ik denk dat er vertraging zit in de koppeling tussen onze systemen en MijnTelfort. Dat is iets wat ik wel eens vaker voorbij zie komen en dat veroorzaakt helaas soms verwarring. Houd MijnTelfort de komende tijd even in de gaten en als het over 10 werkdagen nog niet goed staat, trek dan even aan de bel hier.

Vandaag ziet het helemaal goed uit: precies zoals afgesproken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi BenoitSvB, wat leuk om je weer terug te zien op het forum en ook nog eens met het goede nieuws dat alles nu goed staat 🙂.

Reageer