beantwoord

Abonnement bestaande klant duurder dan nieuwe klant?

• 20 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 587 keer bekeken

Hallo, ik ben al vele jaren klant en betaal ook al heel lang 40 euro/maand voor mijn glasvezel internet abonnement (50 Mb/s). Nu kijk ik toevallig eens op jullie website en zie ik dan dit abonnement 30 euro/maand kost! En in Mijn Telfort kan ik het niet aanpassen, ondanks dat mijn einddatum in 2014 is. Moet ik nu mijn bestaande abonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten om hetzelfde tarief te krijgen als nieuwe klanten?
icon

Beste antwoord door rneerhof 31 oktober 2017, 19:38

Hallo Stephen, vandaag (dinsdag) ben ik gebeld en zeer vriendelijk en goed geholpen! Het duurde allemaal weliswaar wat langer dan verwacht, maar ik ben blij dat het nu geregeld is. Dank voor je hulp!
Bekijk reactie

12 reacties

Je hebt het nu over alleen internet geen alles in één?
Dan zou ik inderdaad zeggen ja. Of verlengen mischien want dan ga je in principe een nieuw doorlopend jaar contract aan.
Reputatie 3
Badge +1
@rneerhof - Als je al jaren dit abonnement hebt:
Misschien heb je nog de zgn. oude glasvezel-propositie?

Omdat deze sinds bijna 2 jaar niet meer beschikbaar is voor nieuwe abonnementen kan je dit niet meer op Mijn Telfort aanpassen.
Je kan wel een nieuw abonnement (nieuwe propositie) afsluiten.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo rneerhof, ik zie dat je gebruik maakt van een oud type glasvezel abonnement dat niet meer wordt aangeboden. Als je deze opzegt en een nieuwe glasvezel abonnement afsluit dan wordt je overgezet op een nieuw platform. Zie onderstaande link voor meer informatie.

[Uitleg] Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement

Om voor je uit te zoeken of een nieuw abonnement in jouw geval goedkoper is kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Bij voorbaat dank!
Dank voor je reactie Stephen, heb mijn klantnummer toegevoegd!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik heb even voor je gekeken en het klopt inderdaad dat het nieuwe abonnement goedkoper is.
Je maakt nu gebruik van glasvezel met een snelheid van 50 down en 50 up. Als je de 50 up snelheid wilt behouden dan kost dit 2,50 euro extra per maand. Het nieuwe maandbedrag van je abonnement wordt dan 32,50 euro.
Hoef je de 50 up snelheid niet dan wordt je overgezet naar 50 down en 5 up. Het maandbedrag van je abonnement wordt dan 30 euro per maand. Mocht je over willen stappen dan hoor ik graag jouw voorkeur. Je zult dan ook een verlengkorting ontvangen. In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen, wederom dank voor je reactie.
Duidelijk. Ik wil graag overstappen naar 50/5 à 30 euro/maand.
Is dit voldoende zo?
Reputatie 8
Badge +16
Ja hoor, prima. Morgen of na het weekend nemen mijn collega's contact met jou op om de verlenging in orde te maken. Laat je even weten zodra je bent gebeld? Fijn weekend!
Thanks! Fijn weekend!
6 dagen later maar ben nog niet gebeld!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo rneerhof, ik betreur het dat je nog niet bent gebeld. Dat is echt niet de bedoeling. Ik heb mijn collega;s hierover op de hoogte gesteld. Als het goed is wordt je morgen of maandag gebeld. Maandag zal ik dit wederom voor je controleren. Excuses voor het ongemak.
Hallo Stephen, vandaag (dinsdag) ben ik gebeld en zeer vriendelijk en goed geholpen! Het duurde allemaal weliswaar wat langer dan verwacht, maar ik ben blij dat het nu geregeld is. Dank voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃

Reageer