beantwoord

Abonnement aanbieding

• 20 april 2018
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Hoi
Ik zag een aanbieding voor een abonnement dat de eerste 3 manden 25€ dan 30€. Ik wil die optie graag nemen maar als ik nu opklik zie ik dat de eerste 3mnd is 30€ i.p.v 25€.
Uw aantwoord graag ik wil zo snel mogelijk een abonnement nemen.
icon

Beste antwoord door Stephen 20 april 2018, 13:22

Hallo Marquez, dat klopt. Sinds maandag 16 april 2018 bieden wij nieuwe abonnementen aan. De aanbieding die je eerder hebt gezien was van toepassing op oude abonnementen die wij niet meer aanbieden.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marquez, dat klopt. Sinds maandag 16 april 2018 bieden wij nieuwe abonnementen aan. De aanbieding die je eerder hebt gezien was van toepassing op oude abonnementen die wij niet meer aanbieden.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 1
Badge
Wat gebeurt er met huidige klanten die Internet 100Mbit (en telefonie) hebben, kunnen zij binnenkort een mailtje (brief) tegemoet zien i.v.m. prijswijziging?

Mijn contract is dit jaar half februari afgelopen, dus zou nu maandelijks kunnen opzeggen. Als die prijsstijging er komt dan wordt het prijstechnisch ineens een stuk minder interessant om op xDSL te blijven ( in mijn geval ).

Ik ga uit van EUR40 per maand om dezelfde lijn te behouden, terwijl ik nu nog EUR32,50 betaal ( inkl. bedongen korting en m.u.v. combivoordeel ). Om het nog makkelijker te maken allemaal, op dit moment is mijn abonnement telefonie inbegrepen maar eigenlijk wordt deze combo dus EUR42,50 echter ik gebruik alleen Internet en heb mijn telefoonlijn bij een derde partij ondergebracht. Dus mocht die prijswijziging er komen dan kan telefonie meteen eraf ... ...

Met deze info een switch naar Z maken ( 200/20 ) is dan ineens een stuk interessanter geworden, gegeven het feit dat op dit moment van schrijven het abonnement maandelijks EUR51,50 - EUR18,70 ( betaal ik reeds voor televisie ) is: EUR32,80.

De combivoordeel van EUR5 is inmiddels ook noodzakelijk kwaad, want het mobiele telefonie abonnement van telfort is gewoon outpriced t.o.v. de bekende prijsvechters ( EUR8,04 zonder mobiel Internet, maar wel inkl. inflatie 🙂 ).

Nee - ik zie het even somber in, maar hopelijk vergis ik mij en verandert er voorlopig prijstechnisch niets voor bestaande abonnees ... ...
Zolang je het huidige abo ongewijzigd laat doorlopen blijft de prijs gelijk. Allen de jaarlijkse inflatiecorrectie zal worden toegepast.
Reputatie 1
Badge
Nelly Jacoba - dank voor de opheldering !
Reputatie 3
Badge
Alleen is jammer genoeg de jaarlijkse inflatiecorrectie vele malen hoger dan de officiële inflatie. Waarmee het dus een ordinaire prijsverhoging is.

Reageer