Verschil in overeenkomst en maandelijkse automatische betaling/afboeking
in 2015 heb ik een nieuwe overeenkomst voor Internet extra per post ontvangen en afgesloten, met een abonnement bedrag van € 26,00 en wordt er maandelijks € 37,50 afgeschreven. Gezien het feit dat ik niet kan inloggen op mijn Telfort, probeer ik via deze weg een antwoord en eventueel een tip te krijgen hoe ik in kan loggen.
Met vriendelijke groet,
Beste antwoord door Bart - Telfort
Hoi @Stiefzus 67 , welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je graag wilt weten waarom jouw abonnement in de tijd zo verhoogd is. Je kan dit niet uitzoeken omdat je niet in Mijn Telfort kan. Daar wil ik je zeker mee helpen. Ook heb ik vast even uitgezocht waarom de prijs omhoog is gegaan.
De verhoging van de prijs komt voornamelijk omdat er in maart 2017 sneller internet 100/10Mbit/s is aangezet a 5 euro per maand. De rest van de kosten komen van de jaarlijkse verhogingen. Komt je de verhoging van snelheid bekend voor?
Wat betreft Mijn Telfort. Als je in Mijn Telfort op wachtwoord vergeten klikt, dan krijg je een e-mail met een nieuw wachtwoord op jouw tiscali e-mailadres.
Bekijk reactie
De verhoging van de prijs komt voornamelijk omdat er in maart 2017 sneller internet 100/10Mbit/s is aangezet a 5 euro per maand. De rest van de kosten komen van de jaarlijkse verhogingen. Komt je de verhoging van snelheid bekend voor?
Wat betreft Mijn Telfort. Als je in Mijn Telfort op wachtwoord vergeten klikt, dan krijg je een e-mail met een nieuw wachtwoord op jouw tiscali e-mailadres.