beantwoord

Abbo omzetten/verlengen

• 28 mei 2018
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Goedendag,

Wat is precies de reden waarom ikzelf, online, mijn abbo niet kan veranderen?
De datum geeft aan dat het mogelijk moet zijn.

Ik wil namelijk van internet+tv naar alleen nog internet, dezelfde snelheid als nu.
Daarnaast heb ik nog een mobiel Telfort abonnement lopen welke gewoon gehandhaafd blijft.

Ik wil gebruikmaken van de huidige combivoordelen.

Alvast bedankt.

Roland 🙂
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 29 mei 2018, 12:51

Hoi Roland, wat leuk dat je je vraag hier op het forum stelt 🙂. Bij een wijziging die je noemt, dan ga je over naar een nieuw contract. Daarom kun je dit niet zelf wijzigen in Mijn Telfort. Daarover lees je meer in het topic dat jimny meestuurt. Geeft dat de duidelijkheid die je zocht? Als er nog vragen te binnen schieten, stel ze vooral 🙂.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Lees hier alles over combivoordeel

https://www.telfort.nl/combivoordeel/

Betreffende abo omzetten naar alleen internet zonder tv zie daarvoor een reactie van Tefort in dit topic

https://forum.telfort.nl/internet-267/thuis-abonnement-wijzigen-naar-alleen-internet-zonder-tv-73225
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Roland, wat leuk dat je je vraag hier op het forum stelt 🙂. Bij een wijziging die je noemt, dan ga je over naar een nieuw contract. Daarom kun je dit niet zelf wijzigen in Mijn Telfort. Daarover lees je meer in het topic dat jimny meestuurt. Geeft dat de duidelijkheid die je zocht? Als er nog vragen te binnen schieten, stel ze vooral 🙂.

Bedankt beiden. Ik begrijp dat ik moet bellen naar Telfort. Of kan het ook via pm?
Ik wil namelijk bij Telfort blijven en dus inderdaad het contract verlengen. Een aanbieding is altijd leuk om te ontvangen.

Fijne dag 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Roland, ik zie je berichtje nu pas; sorry!
Is het al gelukt? Gezien de verificatie is het handiger om een belletje te doen of je kunt ook chatten via de website. Dat zeg ik niet omdat ik je niet wil helpen, maar wel omdat ik niet iedere dag op het forum ben en de andere weg makkelijker gaat 🙂.
Cindy,

Geen probleem. Hartelijk dank voor jouw reactie. Ik zal telefonisch contact opnemen.

Fijne dag!

Groet,
Roland
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Roland, helemaal goed en als je verder nog vragen hebt dan kun je die hier uiteraard stellen op het forum 🙂.

Reageer