beantwoord

Aanvragen Lijndoormeten hoe doe je dat?

RickNi
Hallo, de laatste weken hebben wij een een heel vreemd probleem met ons internet. Onze camera's (bedraad) vallen steeds weg en komen dan spontaan weer online? Vaak doet tijdens het wegvallen de wifi camera het wel! en omgekeerd zien we ook dat de wifi camera uitvalt en dan doen de bedraadde camera's het weer wel?

Ook hebben we de laatste weken ook (onregelmatig) last van een schokkerig beeld op de tv.

Ik heb alles al geprobeerd en zou graag de lijn laten doormeten om dit te kunnen uitsluiten.
icon

Beste antwoord door RickNi 13 maart 2018, 17:35

Beste Stephen,
Een van je collegae heeft er al naar gekeken en een harde reset aangeraden. Ik heb het net gedaan en tot nu toe werkt alles weer prima!
Super klantgericht ! Ik ben reuze tevreden met jullie service.
Ik moest even wennen aan deze manier van contact opnemen, maar het werkt wel.
Bedankt, ben blij met jullie.

Bekijk reactie

3 Reacties

Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rick, welkom op het forum! Als je je klantnummer welke begin met 100.. toevoegt aan jouw profiel dan werp ik graag een blik op jouw verbinding.
Laat je even weten zodra je dit hebt gedaan? Bij voorbaat dank!
RickNi
Beste Stephen,
Een van je collegae heeft er al naar gekeken en een harde reset aangeraden. Ik heb het net gedaan en tot nu toe werkt alles weer prima!
Super klantgericht ! Ik ben reuze tevreden met jullie service.
Ik moest even wennen aan deze manier van contact opnemen, maar het werkt wel.
Bedankt, ben blij met jullie.
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rick, bedankt voor de terugkoppeling. Een harde reset doet vaak wonderen.
Zodra ik je weer ergens mee van dienst kan zijn dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.
Bedankt voor de waardering! :D

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P