beantwoord

Aanvraag VVDSL

• 11 april 2016
  • 5 reacties
  • 223 keer bekeken

Badge +1
Op 2 mei staat er een upgrade gepland voor mijn distributiepunt.
Kunnen jullie mij doorzetten?

Met vriendelijke groet,

Peter de Vos
icon

Beste antwoord door Franzki 11 april 2016, 22:41

Als aanvulling op wat nelly jacoba hierboven schreef...

Als je momenteel VDSL vanuit de wijkkast hebt, dan wordt je automatisch overgezet. Als je ADSL of VDSL vanuit de centrale hebt dan wordt je niet automatisch overgezet en moet je je contract verlengen voor een omzetting.

Verder kan het even duren voordat de ombouw van de wijkkast administratief verwerkt is en VVDSL bestelbaar is.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Je kan in MijnTelfort zien waanneer een hogere snelheid beschikbaar is, en dan je contract verlengen.
Reputatie 8
Badge +16
Als aanvulling op wat nelly jacoba hierboven schreef...

Als je momenteel VDSL vanuit de wijkkast hebt, dan wordt je automatisch overgezet. Als je ADSL of VDSL vanuit de centrale hebt dan wordt je niet automatisch overgezet en moet je je contract verlengen voor een omzetting.

Verder kan het even duren voordat de ombouw van de wijkkast administratief verwerkt is en VVDSL bestelbaar is.
Badge +1
Even een aanvulling op mijn verzoek. Ik heb momenteel ADSL 20mb vanuit de Centrale met een snelheid van pm 13 mbit.
Na de upgrade zal de snelheid pm 25mbit zijn volgens https://netco-fpi-info.fourstack.nl/. Dat betekend dat ik geen sneller abo hoef.
Het gaat mij alleen om een tweede HD-stream voor ITV
Reputatie 8
Badge +17
Misschien handig om de reactie van Franzki nóg een keer te lezen...
Badge +1
Dank je wel voor de tip Kees-Jan!