beantwoord

aanvraag nieuwe modem

• 8 mei 2017
  • 4 reacties
  • 832 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

Sinds kort heb ik een alles in één pakket welke door een monteur van Guidion is geïnstalleerd.
Toen ontving ik een oude (met zichtbare krassen) en vergeelde modem.
De monteur heeft dit terplekke genoteerd en zou dit (nog) aan jullie doorgeven.
Vervolgens heb ik Telfort gebeld. Op verzoek is er een nieuwe modem verstuurd.
Helaas is ook deze oud (met zichtbare krassen) en vergeeld. Morgen zal ik deze retourneren.

Het enige dat ik wil is een nieuwe modem, geen oude (met zichtbare krassen) en vergeeld.

Alvast dank.

Vinay Mohan
icon

Beste antwoord door Deborah 11 mei 2017, 17:26

Hi Vinay, ik kan me voorstellen dat je liever een wit nieuw modem hebt zonder zichtbare krassen. De modems die worden geleverd kunnen refurbished zijn. Deze hardware functioneren prima en tonen geen defecten. Hoe werkt het laatste modem dat je hebt ontvangen?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Vinay, ik kan me voorstellen dat je liever een wit nieuw modem hebt zonder zichtbare krassen. De modems die worden geleverd kunnen refurbished zijn. Deze hardware functioneren prima en tonen geen defecten. Hoe werkt het laatste modem dat je hebt ontvangen?
Reputatie 1
Hoi Deborah,

Modem werkt goed, wel is het signaal zwak, want als je op de eerste verdieping bent, heb je geen bereik meer.
Reputatie 1
Deborah,

Je kan er niets aan doen, wel een slechte service van Telfort.
Het volle pond vragen, 2de hands spullen leveren.
Als ik bel om een nieuwe aan te vragen, wordt er meteen gereageerd, en krijg ik een dag later weer een gebruikte modem, maar dan wel in nog slechtere staat.
Jammer genoeg hebben zij in het Westland geen Ziggo en het Hindi-pakket.
Anders had ik nooit bij jullie een abonnement afgesloten.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Vinay, gelukkig werkt het modem in ieder geval goed 🙂. In sommige woningen is het inderdaad mogelijk dat de WiFi op een andere verdieping of in een andere ruimte zwak is. Mijn advies is om het antwoord van dit topic te lezen. In dit topic wordt uitgelegd hoe WiFi werkt en hoe je de WiFi sterkte kunt verbeteren. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer