Aanvraag nieuw modem

  • 26 september 2016
  • 2 reacties
  • 524 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag KPN monteur over de vloer gehad. en hij gaf aan dat de modem op is. voedingskabel zit los en de reactietijd van de modem is slecht.
Graag ontvang ik spoedig een nieuw (liefst echt nieuw en geen geresette) modem.
bedankt,
Nico

Edit: klantnummer verwijderd uit post.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Hi Nico, bedankt voor je bericht! Ik heb direct een ander modem voor je besteld. Ik kan je niet beloven of het een nieuwe of een die gerefurbished is wordt.

Laat je het me weten als je 'm binnen hebt? 🙂
Badge +1
Hallo Nico,

Aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!