beantwoord

Aansluiting niet bekend

• 2 januari 2020
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 1

Gisteravond werkte alles nog, sinds vanmorgen hebben we geen internetverbinding meer. Tv en telefoon doen het nog wel gewoon, maar bij verbinding maken met wifi vanaf bv telefoon krijg ik de volgende melding: 

"Uw aansluiting is momenteel niet bekend in de systemen."

Herstarten modem helpt niet, resetten modem ook niet, al geprobeerd. In de meterkast is niets gebeurd sinds gisteravond.

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 januari 2020, 11:05

Hallo @rm.wiersma, wat rot dat je ineens zonder verbinding zit, je krijgt ook een rare foutmelding te zien, begrijp ik. Goed dat je het aankaart, ik help je graag verder.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Zodoende zie ik dat je binnenkort omgezet wordt van de koperaansluiting naar glasvezel. Daar staat op 8 januari een monteur voor ingepland. Wat er echter gebeurd is, is dat je verbinding technisch gezien al omgezet is naar glasvezel. Hierdoor werkt je huidige verbinding niet meer. 

Dat is niet de bedoeling en het spijt me dat ik je dat moet melden. Ik kan het echter niet terugdraaien of de monteur eerder inplannen. Daarom heb ik een noodpakket voor je aangevraagd. Met een beetje geluk ontvang je deze morgen al. Dan zit je in ieder geval niet zonder verbinding tot 8 januari. 

Mocht je intussen opmerkingen of vragen hebben, laat het dan gerust weten. Laat je het ook weten zo gauw je het noodpakket ontvangen hebt, en of alles daarmee gelukt is?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1

Verbinding lijkt sinds 5:50 niet meer te werken, ik kreeg onderstaande mail van Synology:

'De verbinding met [servernaam].synology.me is verbroken sinds 2020-01-02 05:50:03 +01:00."

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @rm.wiersma, wat rot dat je ineens zonder verbinding zit, je krijgt ook een rare foutmelding te zien, begrijp ik. Goed dat je het aankaart, ik help je graag verder.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Zodoende zie ik dat je binnenkort omgezet wordt van de koperaansluiting naar glasvezel. Daar staat op 8 januari een monteur voor ingepland. Wat er echter gebeurd is, is dat je verbinding technisch gezien al omgezet is naar glasvezel. Hierdoor werkt je huidige verbinding niet meer. 

Dat is niet de bedoeling en het spijt me dat ik je dat moet melden. Ik kan het echter niet terugdraaien of de monteur eerder inplannen. Daarom heb ik een noodpakket voor je aangevraagd. Met een beetje geluk ontvang je deze morgen al. Dan zit je in ieder geval niet zonder verbinding tot 8 januari. 

Mocht je intussen opmerkingen of vragen hebben, laat het dan gerust weten. Laat je het ook weten zo gauw je het noodpakket ontvangen hebt, en of alles daarmee gelukt is?

Reputatie 1

Kijk, zoiets vermoedden we al 😉

Pakket hebben we vanmiddag ontvangen en alles werkt op dit moment mbv de workaround.

Tot zover bedankt voor de snelle oplossing!

Reputatie 8
Badge +10

@rm.wiersma Graag gedaan, fijn om te horen! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het dan gerust weten. Laat je ook weten hoe de afspraak met de monteur afgelopen is en of verder alles goed is gegaan?

Reputatie 1

Vanmorgen is de monteur geweest om ons glasvezel aan te sluiten. We hebben weer internet :grinning:

Hoe dan ook bedankt voor de snelle service (het noodpakket)! 

Reputatie 8
Badge +10

@rm.wiersma Ik ben blij om te lezen dat de monteur glasvezel voor je heeft aangesloten, en dat alles weer werkt :slight_smile: Graag gedaan en dankjewel voor de terugkoppeling! Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer