beantwoord

Aansluiting momenteel niet bekend in de systemen

• 6 januari 2019
  • 1 reactie
  • 173 keer bekeken

Sinds de annulering van een glasvezel-upgrade en een reset naar ADSL krijg ik de volgende foutmelding:

Volgens een medewerker van de klantenservice zou deze melding zichzelf binnen een à twee dagen automatisch moeten verhelpen. Helaas is er inmiddels een week verstreken en blijft het probleem bestaan. Moet ik nog even geduld hebben? Of is hier meer aan de hand? Interactieve TV werkt overigens wel gewoon.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 januari 2019, 14:00

Hoi Luc1234, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat weer gekozen hebt voor DSL in plaats van Glasvezel. Nu wordt jouw aansluiting echter nog niet herkend. Dit komt omdat deze nog een bepaalde status heeft in het systeem. Daardoor is deze nog niet doorgelopen. Dit kan echter tot vijf werkdagen duren voordat de status wijzigt. Morgen is de 5 werkdag vanaf 1 januari. Ik wil je vragen deze nog even af te wachten. Werkt het morgen nog steeds niet, dan hoor ik dat graag, dan ga ik voor je kijken hoe de status is.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Luc1234, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat weer gekozen hebt voor DSL in plaats van Glasvezel. Nu wordt jouw aansluiting echter nog niet herkend. Dit komt omdat deze nog een bepaalde status heeft in het systeem. Daardoor is deze nog niet doorgelopen. Dit kan echter tot vijf werkdagen duren voordat de status wijzigt. Morgen is de 5 werkdag vanaf 1 januari. Ik wil je vragen deze nog even af te wachten. Werkt het morgen nog steeds niet, dan hoor ik dat graag, dan ga ik voor je kijken hoe de status is.

Reageer