beantwoord

Aansluiting lukt niet

• 25 januari 2019
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo ik hen een doe het zelf pakket van telfort
Nu lukt het me totaal niet ik kan om te beginnen nergens een hoofd aansluiting vinden
De enige aansluiting is die 3 punten stekker voor kabel maar waar moet dan de stekkers zijn in mijn meterkast zit er ook niks
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 januari 2019, 15:59

Welkom op het Telfort forum @Gravenberch, als je de hoofdaansluiting niet kan vinden is het aansluiten moeilijk inderdaad. Ik zie dat er al contact is geweest met de klantenservice om een afspraak te maken, en er zal een monteur komen om je te helpen met de aansluiting. Laat je ons na de afspraak weten of het gelukt is en of alles naar wens werkt?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Gravenberch ,
je kunt in dit geval een beroep doen op de gratis installatie-service van Telfort.
Zie onderstaande link:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/monteur-bestellen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum @Gravenberch, als je de hoofdaansluiting niet kan vinden is het aansluiten moeilijk inderdaad. Ik zie dat er al contact is geweest met de klantenservice om een afspraak te maken, en er zal een monteur komen om je te helpen met de aansluiting. Laat je ons na de afspraak weten of het gelukt is en of alles naar wens werkt?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog geen reactie van je gezien @Gravenberch, als ik hierin nog iets voor je kan doen weet je ons te vinden.

Reageer