beantwoord

Aansluiting in huis vinden

• 20 mei 2019
  • 9 reacties
  • 112 keer bekeken

ik kan vandaag mijn internet aansluiten
Nu staat in de folder optie A,B,C maar volgens mij heb ik D :|
Iemand bekend hiermee en hoe ik deze om kan zetten in een A,B,C?
Misschien ander onderdeeltje halen bij een doe-het-zelf zaak?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Enterprise 20 mei 2019, 20:05

De aansluiting op je foto is alleen geschikt voor kabel TV van bijvoorbeeld Ziggo.
Je kan deze dus niet gebruiken of met een ander deeltje omzetten naar een geschikte aansluiting voor je Telfort verbinding, die gaat via de telefoonverbinding.
Ergens in je woning (woonkamer of meterkast) hoort één van onderstaande aansluitingen te zitten.

Bekijk reactie

9 reacties

Dat is de verkeerde aansluiting, je moet op zoek naar het Telefoon isra punt, zit meestal in de meterkast, deze is van het kabelbedrijf.
Reputatie 8
Badge +19
De aansluiting op je foto is alleen geschikt voor kabel TV van bijvoorbeeld Ziggo.
Je kan deze dus niet gebruiken of met een ander deeltje omzetten naar een geschikte aansluiting voor je Telfort verbinding, die gaat via de telefoonverbinding.
Ergens in je woning (woonkamer of meterkast) hoort één van onderstaande aansluitingen te zitten.

Ok bedankt ik ga even op zoek.. misschien heb ik hem niet herkent als aansluiting
Word vervolgd..
Ok geweldig ik heb hem gevonden
Nu wil de stekker er alleen niet in..ik heb hem even losgemaakt
Moet ik een paar van deze schroefjes losdraaien misschien?

Ok laat maar
Ik moest de onderste van de twee hebben...de kapjes zaten verkeerd om er op geschroefd
Reputatie 8
Badge +19
Ok laat maar
Ik moest de onderste van de twee hebben...de kapjes zaten verkeerd om er op geschroefd

Prima...
Maar heb je nu een verbinding..?
Ja nu heb ik het voor elkaar
Dankjewel voor je hulp 🤗
Reputatie 8
Badge +19
Ja nu heb ik het voor elkaar
Dankjewel voor je hulp 🤗

Graag gedaan en fijn dat je verbinding werkt... 👍
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Angeliquestffns, welkom op het forum en welkom bij Telfort! 🙂 Met het aansluitpunt dat je met de hulp van Enterprise (waarvoor dank!) hebt gevonden kan je het inderdaad aansluiten. Fijn dat het daarmee werkt, veel plezier met de werkende verbinding en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer