beantwoord

Aansluiting alles in 1

• 28 december 2015
  • 19 reacties
  • 343 keer bekeken

Zit al sinds 23 december zonder aansluiting en heb geen alles in 1!!! Wanneer wordt ik eindelijk aangesloten? Ben het beu loop tegen muren op!!!!!!!!
Klantenservice is onbereikbaar als je steeds mobiel moet bellen en er gebeurd nog steeds niets.
icon

Beste antwoord door anneke5025 6 januari 2016, 19:29

Hallo Anneke, ik had van mijn collega vernomen dat de order was vastgelopen. Ook zie ik in het systeem dat je sinds vanochtend weer verbinding hebt. Kun jij dit bevestigen?

Het zou niet moeten om steeds een nieuw wachtwoord aan te maken. Is dit nog steeds het geval? In afwachting van jouw reactie.

Gisteravond een uitgebreid antwoord geschreven, maar toen ik op plaats drukte was de site ofline voor onderhoud. Weg mijn verhaal.:@

Sinds gisteren werkt alles. Vandaag ook de wifi ingesteld en ben eindelijk back on business.:)

Ben vandaag ook gebeld door Telfort en de zaak wordt nu verder met mij afgehandeld. Heb nu 1 aanspreekpunt.
De levering en de communicatie verdient niet echt een schoonheidsprijs. Maar bedankt dat je mijn boosheid begreep.
Overigens de opmerkingen van Babylonia vond ik niet kunnen. Het kwetste mij. Zeker de opmerking de kerst buiten de deur te gaan vieren. Ze weet niets van mijn omstandigheden!!!

Op het forum moet ik nog steeds opnieuw mijn wachtwoord instellen.

De order was vastgelopen, dat wist ik voor de kerst al, waarom pas gisteren opgelost? Een nieuw modem was ook niet nodig, extra tijdverlies.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dat is balen, gaat het om een nieuwe aansluiting en betreft het een ADSL of Glasvezel aansluiting.
Hoe kan ik mijn vraag stellen ?
Ik zit al zonder internet tv en bellen sinds zondag 20 december.....gisteravond deed hij het weer....duurde maar even.nu dus weer niet.moet ook prepaid bellen nu al een tientje verbeld maar ben er nu wel klaar mee.waneer heb ik weer aansluiting ......HELP
Reputatie 8
Badge +17
Hoe kan ik mijn vraag stellen ?
Ik zit al zonder internet tv en bellen sinds zondag 20 december.....gisteravond deed hij het weer....duurde maar even.nu dus weer niet.moet ook prepaid bellen nu al een tientje verbeld maar ben er nu wel klaar mee.waneer heb ik weer aansluiting ......HELP

Je hebt zojuist een eigen topic aangemaakt en dat is voldoende want door in meerdere topics te posten wordt het er niet overzichtelijker op
Klopt idd .
Dat is balen, gaat het om een nieuwe aansluiting en betreft het een ADSL of Glasvezel aansluiting.

ADSL

ADSL

Het is een overstap van KPN naar Telfort. Er was eerst niet goed afgesloten bij KPN, is hersteld, maar nu loop ik vast.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Anneke, ik zie dat je vanaf een werkende verbinding je laatste reactie hebt geplaatst. Je geeft aan dat je nu vast loopt. Kun je mij aangeven wat je daarmee bedoelt?
Hallo Anneke, ik zie dat je vanaf een werkende verbinding je laatste reactie hebt geplaatst. Je geeft aan dat je nu vast loopt. Kun je mij aangeven wat je daarmee bedoelt?

Ik loop vast op Telfort klantenservice. Vraag ze steeds me te bellen, doen ze niet. Op het forum kom ik niet verder. Op webservice kom ik niet verder. Moet steeds zelf bellen en dan is het nog steeds niet geregeld. Laatste nieuws is dat er vandaag pas een nieuw modem is verstuurd, terwijl dat 2 dagen geleden al had gekund. Ik ben de communicatie met Telfort zo beu:@grrrrrrrr. Ik zit al vanaf 23 december zonder alles in een!!!!!! Wat is nou eigenlijk het probleem.Ik zo ontzetttend boos. Ziet er naar uit dat ik ergens volgende week een werkende alles in een krijg. Waarom moet alles zo lang duren. IK heb een werkend internet dankzij de meewerkende buren, dat is niet mijn eigen internet verbinding. Kan alleen maar bellen met mijn mobiel wat me handen vol geld kost en tv kijken zit er niet in. Leuk hoor zonder tv zitten met de feestdagen terwijl je alleen bent!!!!!!! Zo puur ongezellig.gggrrrrrrrr!
Reputatie 8
Vervelend maar juist rond de feestdagen ligt het complete bedrijfsleven plat.
Telfort is ook gewoon een bedrijf waar mensen vrij hebben, en een beperkte bezetting.
En Telfort webcare heeft toch echt 35 minuten voor je reactie gereageerd.
Geef dan beter antwoord op zijn vragen, daarmee kom je verder.
Kun je wel boos worden, maar daar helpt daar niets aan.

Tip. Zeker als je alleen bent, ga lekker buiten de deur de feestdagen vieren.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Anneke, ik begrijp je frustratie. Je kunt ook je ei aan mij kwijt. 🙂 Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik het een en ander voor je kan checken.
Hallo Anneke, ik begrijp je frustratie. Je kunt ook je ei aan mij kwijt. 🙂 Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik het een en ander voor je kan checken.

Heb een privebericht gestuurd.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Anneke, is er inmiddels al contact met jou opgenomen? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Anneke, is er inmiddels al contact met jou opgenomen? In afwachting van jouw reactie.

Telfort en mij bellen is uit de bozen. Ik moet zelf steeds bellen. Gisteren contact gehad. Nieuw modem gestuurd. Vandaag ontvangen, aangesloten. Weer zelf gebeld. Nu is het niet meer het modem zeggen ze maar is er iets mis tussen de centrale en mijn aansluiting. Ik weet het meer. Bij vorige modem brandde heet lampje broadband constant. Nu bij het nieuwe modem is het aan het knipperen met grotere en kleinere tussenpozen. Volgens de tweede lijn zijn ze ermee bezig het op te lossen, maar ik heb er geen vertrouwen in.:@
Wat is er zo moeilijk aan het overzetten van KPN naar Telfort. Beide bedrijven zijn KPN. Heb een tijd terug hetzelfde probleem gehad en bleek het aan een oude centrale te liggen.Zelfde probleem????? Er is toen een onderdeel in de centrale vervangen.

Ander vraagje. Elke keer dat ik naar dit forum ga, moet ik steeds opnieuw mijn wachtwoord aanmaken, hoe kan dat?

Hoop dat ik op de laatste dag toch nog een cadeautje krijg en dat alles werkt voor vanavond!!!!!:$
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Anneke, ik had van mijn collega vernomen dat de order was vastgelopen. Ook zie ik in het systeem dat je sinds vanochtend weer verbinding hebt. Kun jij dit bevestigen?

Het zou niet moeten om steeds een nieuw wachtwoord aan te maken. Is dit nog steeds het geval? In afwachting van jouw reactie.

Gisteravond een uitgebreid antwoord geschreven, maar toen ik op plaats drukte was de site ofline voor onderhoud. Weg mijn verhaal.:@

Sinds gisteren werkt alles. Vandaag ook de wifi ingesteld en ben eindelijk back on business.:)

Ben vandaag ook gebeld door Telfort en de zaak wordt nu verder met mij afgehandeld. Heb nu 1 aanspreekpunt.
De levering en de communicatie verdient niet echt een schoonheidsprijs. Maar bedankt dat je mijn boosheid begreep.
Overigens de opmerkingen van Babylonia vond ik niet kunnen. Het kwetste mij. Zeker de opmerking de kerst buiten de deur te gaan vieren. Ze weet niets van mijn omstandigheden!!!

Op het forum moet ik nog steeds opnieuw mijn wachtwoord instellen.

De order was vastgelopen, dat wist ik voor de kerst al, waarom pas gisteren opgelost? Een nieuw modem was ook niet nodig, extra tijdverlies.
Reputatie 8
[quote=anneke5025]

Je begon zelf nota bene over het alleen Kerst vieren, op een openbaar forum. Dan kun je verwachten dat daar ook openbaar een reactie op komt. Houdt dan beter dat soort omstandigheden voor je jezelf en zwijg er over als je dat niet wilt delen. Overigens mijn tip uitermate serieus en positief bedoelt. Dat jij het niet als zodanig opvat is dan erg jammer.
@Babylonia

communicatie op forum en andere sociale media is 'n kunst op zich. Je kent elkaar niet, je ziet elkaar niet, de ander heeft geen idee van jou oprechte bedoeling. Alles wat je zegt kan verkeert worden opgevat. Daarom hebben we smileys uitgevonden bijv.
In jou gewraakte bericht is alles zwart/wit, no nonsens. Perfect voor techneuten onderling maar die zitten hier niet zoveel. Op dit forum heb je vaker met emoties te maken en ik lees dat je daar 'n beetje aan voorbij gaat.
En dan krijg je dit verwijt.
Never mind, t zijn maar letters op 'n beeldscherm.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Anneke, nog bedankt je reactie. Fijn dat alles weer werkt en de zaak verder wordt afgehandeld.

Ik betreur het enorm dat de opmerkingen van Babylonia jou hebben gekwetst maar ik weet zeker dat dat niet zijn bedoeling was. Ik hoop dat je ondanks de omstandigheden toch een fijne kerst hebt gehad.

Als je via andere browsers probeert in te loggen op het forum moet je dan nog steeds een nieuw wachtwoord aanmaken?