beantwoord

aansluiting

• 21 december 2018
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik kan volgens de brief van Telfort vanaf 21 december aansluiten. Ik zie in de meterkast een hoofdaansluiting voor de telefoon. Vandaar loopt een draad naar zo'n telefoonaansluiting met vier ingangen. Daar heb ik de telefoonstekker van het pakket ingestopt? Geen resultaat. Moet ik nu die draad doorknippen en in het aansluitdoosje de draden vastmaken? Maar hoe kan ik weten of er wel echt signaal is?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 december 2018, 16:15

Hoi hengelaar, welkom bij ons op het Forum. Ik lees geen verbinding. Dat is erg balen. Het is inderdaad goed aangesloten. Je hebt daarom al contact gehad en ik zie inderdaad dat er een monteur is aangestuurd. Heel fijn. Wil je nog delen of hij het probleem heeft op kunnen lossen?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi hengelaar, welkom bij ons op het Forum. Ik lees geen verbinding. Dat is erg balen. Het is inderdaad goed aangesloten. Je hebt daarom al contact gehad en ik zie inderdaad dat er een monteur is aangestuurd. Heel fijn. Wil je nog delen of hij het probleem heeft op kunnen lossen?
Reputatie 8
Badge +17
Kun je een foto plaatsen van het aansluitpunt want op deze manier is het raden maar

Ik heb net de foto geplaatst. Je ziet de door Telfort geleverde telefoonstekker in de telefoonaansluiting. Vanuit de langwerpige plastic omhulsel loopt een draad daar naartoe. De dikke draad gaat de buis in en lijkt de binnenkomende telefoonlijn.
Reputatie 1
hengelaar,

Je hebt het modem op de juiste manier aangesloten.
Meestal stuurt Telfort een sms bericht als de aansluiting in bedrijf is.Heb je dat al gehad?
Ja. Inmiddels is Terfort ook tot de conclusie gekomen dat de monteur moet komen. Bedankt voor de reactie.

Reageer