beantwoord

Aansluiten modem lukt niet

  • 24 juli 2017
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik ben vandaag bezig geweest met het aansluiten van mijn internet connectie. Het appartement waar ik in woon bestaat uit twee verdiepingen die vroeger één huis. Ik heb geprobeerd de rode en de blauwe kabel aan te sluiten op het modem, maar dit werkte niet. Na het lezen van een thread op dit forum heb ik, zoals te zien is op de foto, ook geprobeerd wit en oranje aan te sluiten. Dit werkte echter ook niet. Na het inspecteren van de aardkabelaansluiting in de meterkast. Daar is de kabel volgens mij gesplitst het appartement onder ons heeft heeft rood en blauw en wij oranje en wit.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

https://ibb.co/bAoo0Q
https://ibb.co/cTV1LQ
https://ibb.co/iAKHuk
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 oktober 2017, 16:53

Hoi Hitdestok, uiteindelijk is er een monteur langs gekomen die je geholpen heeft bij de installatie van je Telfort abonnement. In jouw geval was het door de wirwar aan kabels moeilijk terug te vinden hoe je de aansluiting moest uitvoeren. In veel gevallen kan je met onze hulp bij installeren al een heel eind komen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Hitdestok! Welkom. Ik kan me indenken dat het lastig is om hier het modem op aan te sluiten. Je hebt al goed gehandeld; inderdaad de rode en blauwe en de oranje en de witte zijn de goede kleurcombinaties. Kennelijk gaat er dan toch iets mis. Ik stel voor om een monteur aan te sturen om dit voor je in orde te maken. Kun je aangeven wat je hiervan vindt? Ik zet het na 'groen licht' direct voor je in gang. Lees je reactie graag.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Hitdestok, uiteindelijk is er een monteur langs gekomen die je geholpen heeft bij de installatie van je Telfort abonnement. In jouw geval was het door de wirwar aan kabels moeilijk terug te vinden hoe je de aansluiting moest uitvoeren. In veel gevallen kan je met onze hulp bij installeren al een heel eind komen.

Reageer