beantwoord

Aanbieding Telfort

• 7 februari 2019
  • 8 reacties
  • 177 keer bekeken

Reputatie 1
er is een mooie aanbieding voor €35,- per maand voor nieuwe leden. Als trouw Telfort lid zou ik hier ook graag gebruik van willen maken. Zou dit kunnen of moet ik dan eerst mijn abonnement opzeggen?
icon

Beste antwoord door jimny 8 februari 2019, 09:24

Je kunt je ook terug laten bellen, wellicht dat je dan wat kortingen kunt bedingen

https://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1
Het actieaanbod is alleen geldig voor nieuwe klanten.

Staat in de actievoorwaarden 🙂
Reputatie 1
Het zou mooi zijn als er ook aan vaste klanten gedacht zou worden
Reputatie 1
Het zou mooi zijn als er ook aan vaste klanten gedacht zou worden

Vaste klanten heb je al....binnen.
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt je ook terug laten bellen, wellicht dat je dan wat kortingen kunt bedingen

https://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Dit laatste werkt alleen als je contract vrij bent en kijk goed wat je nu hebt, en daar voor terug krijgt!!
Als je het niet erg vind ongeveer 14 tv kanalen te verliezen vanwege het kleinere basispakket is het een leuke deal.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Ytwine, wat leuk dat je aan het kijken bent naar een nieuw contract 🙂 De aanbieding die je hebt gezien is inderdaad alleen voor nieuwe klanten, daar kan je geen gebruik van maken. Je huidige abonnement loopt al een paar jaar, je kunt je op de link die jimny geeft later terugbellen en dan kan de afdeling die over de contracten gaat met je kijken wat er mogelijk is voor een nieuw contract. Zoals Galdor aangeeft is de pakketsamenstelling sindsdien wel wat veranderd. In dit topic wordt beschreven hoe de huidige pakketten er uit zien.
Reputatie 1
Bedankt Jasper. Heb inmiddels contact gehad met een collega van je en heb een nieuw abonnement afgesloten
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, fijn om te lezen dat het gelukt is 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer