beantwoord

7 dagen geen internet, toch volle mep betalen.

• 3 juni 2016
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Afgelopen maand (mei) heb ik maar liefst 7 dagen zonder internet gezeten, wat sowieso onhandig is, maar zeker als je een online cursus moet volgen die maar 2 weken open staat.
Na aanmelding van de storing heb ik nog diverse malen met Telfort gebeld, maar pas op de 7e dag kreeg ik te horen dat ReggeFiber de storing niet in behandeling had genomen omdat het hier blijkbaar om een algemene storing ging. Ik had dagelijks het modem 5 minuten aan en uit gezet om te zien of de boel weer in de lucht was, maar pas na deze mededeling heb ik het modem een vol uur uitgezet om het IP adres te vervangen. Daarna bleek de boel weer te werken. Door deze gebrekkige communicatie heb ik dus mogelijk volkomen onnodig een aantal dagen zonder internet gezeten. Vandaag kreeg ik de rekening over de maand mei maar daaruit blijkt dat ik toch gewoon de volle mep moet betalen voor deze maand.

Ik vind dat niet erg netjes. Heb toch de nodige (achteraf misschien onnodige) kosten moeten maken om mijn werk nog te kunnen doen. Had op zijn minst enige vorm van compensatie verwacht.
Of moet je die zelf aanvragen?
icon

Beste antwoord door Michael 7 juni 2016, 14:51

Hi Laurens,

Aan de hand van jouw verzoek heb ik ervoor gezorgd dat je wordt gecompenseerd voor het ervaren ongemak. De correctie zul je vinden op de eerstvolgende factuur.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Moet je inderdaad zelf aanvragen (met Telfort overleggen om tot een vergelijk te komen).
Maar omdat je dat hier nu doet, zal webcare zich wel melden.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laurens,

Wat vervelend dat de verbinding een tijd niet gewerkt heeft. Ik kan me indenken dat je hier een compensatie voor verwacht. Wij zullen dit echter niet proactief aanbieden, zoals Babylonia al voorlegde. Ik wil heel graag kijken naar wat ik precies voor je kan betekenen in deze kwestie als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt in een privébericht.

Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Laurens,

Aan de hand van jouw verzoek heb ik ervoor gezorgd dat je wordt gecompenseerd voor het ervaren ongemak. De correctie zul je vinden op de eerstvolgende factuur.
Hallo Michael, bedankt voor je inspanning.
Zeer tevreden over de ontvangen compensatie.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laurens!

Heel goed! Daar doe ik het graag voor! 🙂