beantwoord

3e of 4e draadloze verbindingsadapter

• 5 juli 2013
  • 12 reacties
  • 2351 keer bekeken

Ik zou graag een 3e of 4e draadloze verbindingsadapter willen gebruiken om onze 2e tv ontvangen aan te sluiten. Ik heb alle adapters gereset, geupdate en meerdere malen aangesloten, maar ik krijg de een 3e adapter maar niet aan de praat. Is het misschien zo dat de verbindingssets niet werken met verbindingssets die apart gekocht zijn? En ik direct een setje van 3 had moeten kopen?  Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jimny 6 juli 2013, 09:36

De poorten 3 en 4 zijn voor iTV en de poorten 1 en 2 uitsluitend voor internet en als je het op deze manier hebt aangesloten dan moet het goed functioneren
Bekijk reactie

12 reacties

Badge
Mischien dat je butien het berijk zit ? Als je alle adapters in de woonkamer aansluit zien ze elkaar dan wel ?
Bedankt voor je reactie. De adapters zien elkaar dan wel, maar er is geen internet op de pc mogelijk. Interactieve tv heeft dan wel internet. 
Reputatie 8
Badge +18
De poorten 3 en 4 zijn voor iTV en de poorten 1 en 2 uitsluitend voor internet en als je het op deze manier hebt aangesloten dan moet het goed functioneren
Jimny bedankt! dat hielp inderdaad. Ik was helemaal vergeten dat 1 en 2 voor internet gereserveerd zijn en 3 en 4 voor itv.

Wel jammer want nu moet ik 2 adapters gebruiken om en itv uit te zenden en 1 om internet uit te zenden. 
Reputatie 8
Badge +18
Graag gedaan en is voor internet de wifi niet een goede optie dan
De snelheid van het WiFi internet schommelt bij ons nogal sterk tijdens downloaden en steamen. Dus leek een homeplug mij beter toe i.v.m. de stabiliteit van het internet.
Reputatie 8
Badge +18
Als de WIFI snelheid schommelt zou je kunnen proberen om via een rustiger Wifi Kanaal te werken, welke snelheid haal je momenteel met je modem dit kun je controleren als je inlogt op je modem en dan eerste pagina system info openen
Wifi schommelt in de praktijk tussen de 1,6 en de 2,1 mbps. Met de homeplugs haal ik tussen de 2,1 en 2,3 mbps.
Reputatie 8
Badge +10
Wifi schommelt in de praktijk tussen de 1,6 en de 2,1 mbps. Met de homeplugs haal ik tussen de 2,1 en 2,3 mbps.

Dan zou ik er niks meer aan doen... 😉

Dan zou ik er niks meer aan doen... ;)

Optimaal aansluiten helpt ook heel veel: http://plazilla.com/page/4295149575/draadloze-verbindingsset-adapters
Reputatie 8
Badge +2
@WalterWit,

Wat een handig artikel zeg. Vriendelijk dank voor het meedenken! :)

Michael

Reageer