beantwoord

2e Sitecom router die defect is

• 21 februari 2017
  • 6 reacties
  • 606 keer bekeken

Badge
Hallo,

Dit is mijn 2e Sitecom router die weer eens om de haverklap een reset nodig heeft. Nu is het zelfs zo dat hij het vaak nog maar 5 minuten volhoudt, m.a.w. heb je er helemaal NIETS meer aan en begint het wel erg vervelend te worden (i.v.m. thuiswerken etc.) !

Kunnen jullie niet gewoon net als sommige andere providers iets fatsoenlijks aan de klanten geven zodat zij ook met tevredenheid een dienst kunnen afnemen? Klanttevredenheid wordt hier niet beter op en voor je het weet lopen je klanten weg.......

Ik wacht op een privébericht zodat jullie in het systeem kunnen zien dat dit al de 2e router is en wil dit keer een definitieve oplossing.

Groeten
icon

Beste antwoord door Leon 7 april 2017, 17:30

Hoi ylmz85,

Omdat je bent overgestapt naar onze nieuwe leverstaat hebben we per privébericht afgesproken om de Sitecom router te laten voor wat het is.

Hier gaat nu een slotje op!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi ylmz85,

Das goed balen ja als de tweede router het inmiddels begeven heeft! Helaas kan ik je geen andere router toesturen dan een Sitecom, of je moet overstappen naar een abonnement met de Experia Box, maar dan ben je wel het analoge-signaal kwijt.

Ik denk dat je pech hebt gehad met de routers, want ook al zijn er betere routers op de markt dan de Sitecom zal ie nog wel gewoon z'n werk moeten doen. Ik weet overigens niet met hoeveel apparaten je thuis verbonden bent met de router, maar als je 'm te zwaar belast dan kan die het ook opgeven en zal je misschien moeten denken aan eenmalig zelf een duurdere router aan te schaffen.

Ik hoor graag wat ik voor je kan doen!
Badge
Hoi ylmz85,

Das goed balen ja als de tweede router het inmiddels begeven heeft! Helaas kan ik je geen andere router toesturen dan een Sitecom, of je moet overstappen naar een abonnement met de Experia Box, maar dan ben je wel het analoge-signaal kwijt.

Ik denk dat je pech hebt gehad met de routers, want ook al zijn er betere routers op de markt dan de Sitecom zal ie nog wel gewoon z'n werk moeten doen. Ik weet overigens niet met hoeveel apparaten je thuis verbonden bent met de router, maar als je 'm te zwaar belast dan kan die het ook opgeven en zal je misschien moeten denken aan eenmalig zelf een duurdere router aan te schaffen.

Ik hoor graag wat ik voor je kan doen!

Hoi Leon,

Ik heb een 100 Mb/s abonnement, dan kan ik toch wel verwachten dat ik mijn lijntje optimaal mag gaan gebruiken? Als ik die bandbreedte niet nodig had, dan had ik wel een goedkopere abonnement genomen. M.a.w. neem ik een dienst van jullie af en mag ik als consument verwachten dat de geleverde hardware daarop is afgestemd en/of mee overweg kan.
De Sitecom is niet mijn primaire router, allang niet, daarvoor hangt er al een zelf aangeschafte router waarvan ook het wifi wordt gebruikt. De Sitecom is ingezet als switch en het wifi is uitgezet, dus de extra belasting door wifi is er niet. De aangesloten apparaten op de Sitecom zijn een laptop en een printer, die simpele handeling doen zoals tekstverwerken, internet etc., dus zwaar belasten is hij zeker niet!
Reputatie 5
Badge +1
Hi ylmz85,

Uiteraard mag je van de Siutecom router verwachten dat die de 100 Mb/s verbinding aan kan. Er is natuurlijk echter wel een degelijk verschil tussen de 100 Mb/s verbinding gebruiken met 3 apparaten of met bijvoorbeeld met 6 apparaten en daarbij is het ook nog bepalend hoe intensief die apparaten het internetgebruiken.

Dat je de Sitecom router puur als switch gebruikt had je ook nog niet in je eerste post vermeld wat natuurlijk wel interessant is om te weten.

Ik zit te denken om je een officiële switch toe te sturen die je dan kunt gebruiken i.p.v. de Sitecom router (alhoewel de router dit wel aan zou moeten kunnen) en kijken wat het oplevert.

Ik hoor graag van je!
Badge
Hoi Leon,

Uiteraard bepaald de intensiviteit van werkzaamheden of een router/switch zwaar belast wordt of niet, vandaar dat ik ook heb toegelicht waar hij voor wordt gebruikt.

Graag dan een switch opsturen zodat ik het kan testen.

Mvg
Reputatie 5
Badge +1
Top, dan gaan we dat proberen!

Stuur me je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht dan zorg ik er na ontvangst voor dat een switch jouw kant op komt! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hoi ylmz85,

Omdat je bent overgestapt naar onze nieuwe leverstaat hebben we per privébericht afgesproken om de Sitecom router te laten voor wat het is.

Hier gaat nu een slotje op!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?