vraag

2017.12.30 Na 2 jaar nog steeds geen inlogmogelijkheid Telfort Thuis !!!!

• 30 december 2017
  • 9 reacties
  • 179 keer bekeken

2017.12.30 Na 2 jaar nog steeds geen inlogmogelijkheid Telfort Thuis !!!!

Mijn naam is bo1001585782 en ik heb effectief nog nooit kunnen inloggen op telfort thuis.

Ik durf te wedden dat het jullie NIET gaat lukken om mij ook maar 1 keer op telfort thuis te laten inloggen en ik ga volgend jaar het hele jaar mails , brieven en forum-berichten besteden aan dit feit en pas als ik heb kunnen inloggen stop ik met het verspillen van alle contacturen die TELFORT aan mij zal gaan besteden.

Ik heb in de afgelopen jaren meerdere pogingen gedaan en vanaf volgend jaar 2018 wil ik een compensatie van 2,50 per maand als ik niet kan inloggen

A.U.B. alle forum-helden, gangmakers en andere burgers even geen commentaar leveren.

Bericht is bewerkt in verband met uitingen die de huisregels overtreden.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Bij deze veel succes ermee en aangezien je op een openbaar forum post staat het een ieder vrij om commentaar te geven.
Alvast een fijne jaarwisseling en een goed 2018 waarin het vast en zeker gaat lukken om je mijn telfort thuis te gaan gebruiken

Hierbij toch nog even een linkje hoe je de koppeling tot stand kunt brengen als het gelukt is om via Telfort thuis in te loggen

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/uitleg-mijn-telfort-thuis-en-mobiel-samenvoegen-69710
Reputatie 8
Mijn naam is bo1001585782 en ik heb effectief nog nooit kunnen inloggen op telfort thuis.
Je spreekt jezelf tegen met het bewijs dat je nota bene zelf 5 maanden terug hebt gegeven:
https://forum.telfort.nl/factuur-337/meerdere-herinneringen-ontvangen-binnen-termijn-69189/index1.html#post570594
Badge +13
Beste niet-expert,

In dit topic en in dit topic overtreed je de huisregels van het forum met reacties die niet door de beugel kunnen.
Mocht je nog een bericht plaatsen met deze toon, dan krijg je een tijdelijke ban.

Omgang met andere forumleden
  • Laat je medeforumleden in hun waarde.
  • Schelden, bedreigen en mensen lastigvallen is niet toegestaan. Ook niet in privéberichten.
  • Plaats in een vraagtopic alleen berichten die een constructieve bijdrage leveren.
Overtreed je de bovenstaande regels meerdere keren, dan volgen achtereenvolgens een eerste waarschuwing, een tweede waarschuwing met tijdelijke ban (één week) en een permanente ban.

Bron: https://forum.telfort.nl/over-het-forum-250/huisregels-tips-25876

Voor wat betreft je klacht: het is even afwachten tot een moderator je te hulp schiet en anders kun je gebruik maken van onze andere contactmogelijkheden. Schelden zorgt in elk geval niet voor een snellere oplossing.
het is toch ook wat, babylonia denkt alles te weten, het antwoord van jimmy had ik verwacht

maar de houding van jurjen is ty-pisch telfort - gelijk hoog uit de toren roepen dat ik me moet gedragen terwijl telfort zelf continu de boel belazerd !

Zo jur-jen jij hebt het dus te druk om meer dan je 'telfort-antwoord' te geven - het kan mij ook geen QW#%!#$%^ schelen , ik ben hier om jullie kostbare tijd en jullie loon het verdienen waard te maken, want telfort betaald jullie om mij te woord te staan.

fijne jaarwisseling
oh ja jurjen, ik had niet gescholden .... ik had gezegd dat alleen telfort mij kon helpen - de rest van die telfort-enthousiastelingen dus niet
Reputatie 8
Badge +10
het is toch ook wat, babylonia denkt alles te weten...
Ik weet niet of Babylonia dat denkt, hij maakt alleen duidelijk dat je vijf maanden geleden blijkbaar wél kon inloggen op 'Mijn Telfort' en je jezelf dus inderdaad tegenspreekt...
Je hebt overigens wel gelijk dat alleen Telfort je hiermee kan helpen.
ik begrijp niet dat jij denkt dat ik geen intelligentie heb ofzo - en omdat jij slechts een bezoeker bent (of je nu bij telfort werkt of niet) gun ik jou het juiste antwoord lekker niet.
en babylonia is waarschijnlijk een vrouw
Reputatie 8
Badge +10
...en omdat jij slechts een bezoeker bent (of je nu bij telfort werkt of niet) gun ik jou het juiste antwoord lekker niet.
Ik ben daar ook niet echt in geïnteresseerd hoor... ;)

en babylonia is waarschijnlijk een vrouw

Maakt dat wat uit dan..?
Badge +13
Deze discussie tussen forumleden draagt nergens aan bij, dus ik zet dit topic op slot.

Niet-expert, ik laat je een week lang afkoelen buiten het forum en ik nodig je uit om gebruik te maken van onze andere contactmogelijkheden. Onze collega’s staan voor je klaar. Als je na terugkomst weer in de aanval gaat, ben ik genoodzaakt je een permanente ban te geven.

Als je hier verder vragen over hebt, stuur me dan een privébericht.