beantwoord

2 weken lang slecht internet

• 19 juli 2017
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Heb nu al 2 weken lang dat als ik mijn computer aanzet en een online spel opstart dat het internet uitvalt en na 1-3 seconde weer aangaat. en dat gebeurt dan elke 15 seconden. en duurt ruim 1 uur lang.

Daarna kan ik gewoon heel de dag gamen.

maar rond 11-12 uur begint het weer op te lopen en houd het ook echt niet meer op.

Ik word er helemaal gek van. wat kan het probleem zijn?

Als het uitvalt en ik probleemoplosser doe dan zegt ie gewoon dat me Netwerkkabel niet aangesloten of defect is. Maar dat is helemaal niet zo.
Er is ook geen onderhoud of Storing bezig in mijn regio volgens Telfort. Dus ik begin nu wel een beetje ongerust te worden
icon

Beste antwoord door Michael 21 juli 2017, 13:28

Hoi Eddie, welkom op het forum! Wat gek dat je steevast op dezelfde tijdstippen uitval ervaart. Helaas kan ik hier niet echt mijn vinger achter krijgen. Metingen geven een stabiele en goed werkende verbinding aan namelijk. Kun je aangeven of dit inderdaad alleen een bekabelde verbinding betreft of ook WiFi? In het laatste geval wil ik je vragen om ook de tips en trucs te volgen in dit topic. Mocht het een bekabelde verbinding betreffen, kun je dan aangeven hoe lang de kabel is naar het aansluitount en wat de staat is van het aansluitpunt? Zie je vuiligheid of roest? Ik help je graag verder met wat meer informatie.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Eddie, welkom op het forum! Wat gek dat je steevast op dezelfde tijdstippen uitval ervaart. Helaas kan ik hier niet echt mijn vinger achter krijgen. Metingen geven een stabiele en goed werkende verbinding aan namelijk. Kun je aangeven of dit inderdaad alleen een bekabelde verbinding betreft of ook WiFi? In het laatste geval wil ik je vragen om ook de tips en trucs te volgen in dit topic. Mocht het een bekabelde verbinding betreffen, kun je dan aangeven hoe lang de kabel is naar het aansluitount en wat de staat is van het aansluitpunt? Zie je vuiligheid of roest? Ik help je graag verder met wat meer informatie.

Reageer